يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : 34047
مدیرکل هواشناسی قم:

بارش باران در استان قم تاروز سه شنبه تداوم دارد

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل هواشناسی قم با بیان اینکه بارندگی در استان قم تاروز سه شنبه تداوم دارد گفت: رشد بارندگی استان قم نسبت به سال گذشته و مدت بلند مدت با رشد دو برابری روبه‌رو شده است.
بارش باران در استان قم تاروز سه شنبه تداوم دارد
به گزارش قم نگار، یحیی زارع با اشاره به وضعیت جوی استان قم طی روزهای آینده اظهار داشت: وضعیت امروز استان قم ابری است و از و اوائل شب بارش باران آغاز می‌شود و صبح دوشنبه نیز هوای استان قم مه آلود است.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به وضعیت جوی فردا افزود: روز دوشنبه وزش باد در استان قم جریان دارد و سمت باد شرقی و سرعت باد بین ۱۸ الی ۳۶ کیلومتر در ساعت است.

زارع با اشاره به افزایش ابر از روز دوشنبه در استان قم بیان کرد: بعد از ظهر دوشنبه هوای استان قم با افزایش ابر روبرو می‌شود و بارش پراکنده نیز در استان جاری می‌شود و وزش باد نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا در روز سه شنبه ادامه دارد عنوان کرد: روز سه شنبه هوای استان قم ابری همراه با بارش باران و مه صبحگاهی پیش بینی شده است و وزش باد شرقی با سرعت باد نیز ۱۸ الی ۳۶ کیلومتر پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به کاهش دمای هوای استان قم در روز سه شنبه گفت: حداقل دمای امروز ۱۰ درجه بود و تا ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، روز دوشنبه حداقل دما ۱۰ و حداکثر به ۱۴ درجه می‌رسد و روز سه شنبه حداقل دما ۹ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

زارع اظهار داشت: میزان بارندگی در ایستگاه شکوهیه قم ۳ میلیمتر بوده وسلفچگان ۱۵ میلیمتر و ایستگاه جمکران نیز ۷ میلیمتر و دستجرد ۶ میلیمتر بوده است.

وی با بیان اینکه بارندگی در استان قم تاروز سه شنبه تداوم دارد بیان کرد: رشد بارندگی استان قم نسبت به سال گذشته و مدت بلند مدت با رشد دو برابری روبرو شده است که امیدواریم شاهد تداوم بارش ها در استان قم باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchqvnx.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما