دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 34600
رئیس بسیج روحانیون استان کردستان در گفت و گو با قم نگار مطرح کرد

حضور ۱۳۰ نفر از علمای کردستان در دوره های بصیرت استان قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس بسیج روحانیون استان کردستان گفت: ۱۳۰ نفر از روحانیون اهل سنت استان کردستان در سفردو روزه به استان قم حضور دارند که در دوره‌های بصیرتی، آسیب شناسی فرقه‌های انحرافی و اخلاق شرکت می‌کنند.
حضور ۱۳۰ نفر از علمای کردستان در دوره های بصیرت استان قم
حجت الاسلام سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار قم نگار اظهار داشت: از امروز به مدت ۲ روز جمعی از علما و روحانیون اهل سنت استان کردستان در شهر مقدس قم حضور پیدا کرده‌اند که برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی و مذهبی درمورد جریان‌های فکری منحرف منطقه داریم.

رئیس بسیج روحانیون کردستان افزود: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌هایی که در این دو روز برای علما و روحانیون اهل سنت تدارک دیده‌ایم بتوانیم آن‌ها را با جریان‌های منحرف منطقه و اهداف آن‌ها آشنا کرده و آماده مقابله با جریان‌های فکری شوند.

موسوی با بیان اینکه علما و روحانیون اهل سنت کردستان حامی انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: علما وروحانیون اهل سنت در مقابل اهداف گروه‌های تکفیری و جریان‌های منحرف منطقه آگاه هستند و اگراین گونه نبود امروز وضع کشورمان همانند عراق، افغانستان و سوریه بود.

وی گفت: ۱۳۰ نفر از روحانیون اهل سنت استان کردستان در سفردو روزه به استان قم حضور دارند که در دوره‌های بصیرتی، آسیب شناسی فرقه‌های انحرافی و اخلاق شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxeq1.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما