دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 34832
طی ۷۲ ساعت گذشته؛

۱۰۸ نفر بر اثر تصادف موتورسیکلت در قم مجروح شدند

قم نيوز : قم نگار: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۱۰۸ نفر در اثر تصادف با موتورسیکلت در قم طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
۱۰۸ نفر بر اثر تصادف موتورسیکلت در قم مجروح شدند
به گزارش قم نگار، محمدرضا حسنی اظهار داشت: واژگونی خودروی سمند در جاده نیزار سه مجروح بدحال برجای گذاشت که بلافاصله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی گفت: برخورد خودروی نیسان با سمند در جاده قدیم اصفهان نیز با ۲ کشته و یک مجروح همراه بود که بلافاصله مجروحان توسط مأموران اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم عنوان کرد: برخورد ۲ خودروی پراید چهار مجروح برجای گذاشت که بلافاصله مأموران اورژانس در محل حادثه حضور یافته و مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی اظهار کرد: غروب روز گذشته برخورد کامیون با موتورسیکلت در سطح شهر با وجود تلاش پرسنل اورژانس منجر به فوت راکب موتور که آقایی حدود ۳۹ ساله بود، شد.

حسنی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته تعداد تصادفات موتورسوار در استان قم ۹۸ مورد بود که ۱۰۸ مجروح برجای گذاشته است که ۵۳ مجروح به مراکز درمانی منتقل شدند و ۵۵ مجروح نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: در میان مجروحان منتقل شده به مراکز درمانی چند مورد ضربه سر و کما نیز وجود دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8oet.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما