کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر:

کشفیات مواد مخدر ایران در دنیا بی‌سابقه است

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1394 ساعت 0:00

قم نگار: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کشفیاتی که جمهوری اسلامی ایران در بحث مواد مخدر دارد، در دنیا سابقه و نظیر ندارد.


به گزارش قم نگار، پرویز افشار در خصوص جایگاه پلیس در کاهش تقاضای مواد مخدر، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس دو نقش بسیار مهم دارد که نقش اصلی و مهم آن، مقابله با عرضه است.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان و مجموعه دستگاه‌هایی که در امر مقابله تلاش می‌کنند، مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مقاومت بسیج، وزارت اطلاعات، گمرک، سازمان زندان‌ها و ... به عنوان دستگاه‌های دست‌اندرکار یکی از موفق‌ترین تشکیلات در بحث مبارزه با مواد مخدر در دنیا را ایجاد کرده‌اند.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: کشفیاتی که جمهوری اسلامی ایران در بحث مواد مخدر دارد، در دنیا سابقه و نظیر ندارد و در این امر به خوبی وارد شده‌ایم و همه دستگاه‌ها موفق بوده‌اند.

افشار اضافه کرد: پلیس بخش دیگری هم دارد که آن، مداخله در کاهش تقاضاست و معاونت اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در کنار مردم می‌توانند پیشگیری اولیه داشته باشند و راهنمایی‌ها را منتقل کنند.

وی ادامه داد:‌ مراکز مشاوره در دل کلانتری‌ها وجود دارد و در حال کمک و کار کردن برای رفع این مشکل هستند؛ همچنین پلیس عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر هم بوده و در این زمینه همکاری لازم را دارد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 34970

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/34970/کشفیات-مواد-مخدر-ایران-دنیا-بی-سابقه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir