يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 34970
معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر:

کشفیات مواد مخدر ایران در دنیا بی‌سابقه است

قم نيوز : قم نگار: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کشفیاتی که جمهوری اسلامی ایران در بحث مواد مخدر دارد، در دنیا سابقه و نظیر ندارد.
کشفیات مواد مخدر ایران در دنیا بی‌سابقه است
به گزارش قم نگار، پرویز افشار در خصوص جایگاه پلیس در کاهش تقاضای مواد مخدر، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس دو نقش بسیار مهم دارد که نقش اصلی و مهم آن، مقابله با عرضه است.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان و مجموعه دستگاه‌هایی که در امر مقابله تلاش می‌کنند، مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مقاومت بسیج، وزارت اطلاعات، گمرک، سازمان زندان‌ها و ... به عنوان دستگاه‌های دست‌اندرکار یکی از موفق‌ترین تشکیلات در بحث مبارزه با مواد مخدر در دنیا را ایجاد کرده‌اند.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: کشفیاتی که جمهوری اسلامی ایران در بحث مواد مخدر دارد، در دنیا سابقه و نظیر ندارد و در این امر به خوبی وارد شده‌ایم و همه دستگاه‌ها موفق بوده‌اند.

افشار اضافه کرد: پلیس بخش دیگری هم دارد که آن، مداخله در کاهش تقاضاست و معاونت اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در کنار مردم می‌توانند پیشگیری اولیه داشته باشند و راهنمایی‌ها را منتقل کنند.

وی ادامه داد:‌ مراکز مشاوره در دل کلانتری‌ها وجود دارد و در حال کمک و کار کردن برای رفع این مشکل هستند؛ همچنین پلیس عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر هم بوده و در این زمینه همکاری لازم را دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxoq1.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما