دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 35059
سرپرست دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد

اعلام شهریه پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش

قم نيوز : قم نگار: سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: هزینه برگزاری دروه آموزشی یک ساله که احتمالا از دهه آخر آذر برای پذیرفته شدگان استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز می شود، ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان خواهد بود.
اعلام شهریه پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش
به گزارش قم نگار، محمود مهر محمدی درباره شهریه و زمان برگزاری دوره یک ساله آموزشی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش گفت: هزینه تمام شده برای گذراندن دوره یک ساله آموزش و پرورش برای هر نیم سال ۶ تا ۷ میلیون تومان برآورد شده است که احتمالا از دهه آخر آذر در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

وی افزود: هنوز دقیقا هزینه ای که دانشجویان باید پرداخت کنند محاسبه نشده و تابع منابعی است که از طریق آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار می گیرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: هرچه منابع مالی بیشتر در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد از شرکت کنندگان کمتر هزینه دریافت می شود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا به یک رقم حداقلی برسیم که خیلی فاصله با رقمی که اعلام کردیم داشته باشد و دانشجویان کمتر پرداخت کنند.

مهر محمدی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ای که ما پیش بینی کرده ایم از دهه ی آخر آذرماه کلاس های آموزشی را برگزار می کنیم که البته تابع عوامل دیگر همانند سازمان سنجش که چه زمانی اسامی را اعلام می کند است تا برای برگزاری یک نیم سال فشرده ۱۲ هفته ای کار را شروع کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb9gbf.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما