يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 36038
سخنگوی جبهه پایداری:

شهادت شیخ نمر با هدایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است

قم نيوز : قم نگار: سخنگوی جبهه پایداری در خصوص شهادت شیخ نمر گفت: این اقدام‌ها سلسله حلقاتی از کارهای پیچیده‌ای است که توسط آل سعود و با هماهنگی کامل آمریکا و اسراییل صورت گرفته است.
شهادت شیخ نمر با هدایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است
حجت السلام ناصر سقای بی‌ریا در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم‌نگار، در خصوص شهادت شیخ نمر اظهار داشت: این اقدام‌ها سلسله حلقاتی از کارهای پیچیده‌ای است که توسط آل سعود و با هماهنگی کامل آمریکا و اسراییل به عنوان ارباب آن‌ها صورت گرفته است.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه حکومت عربستان غلام حلقه به گوش آمریکا و غرب است، افزود: حرکت‌های این چنینی از قبیل ترور و کشتار در تمام کشورهای اسلامی و جبهه‌های مقاومت توسط عوامل استکبار جهانی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی ایادی آمریکا منزوی کردن مقاومت اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران است به طوری که در حال حاضر آماج حمله آن‌ها ایران است.

سقای بی‌ریا با اشاره به اینکه عطر انقلاب اسلامی به سایر کشورهای جهان وارد شده است، تصریح کرد: مردم مسلمان دنیا این بوی خوش را استشمام کرده و علاقه‌مند به جمهوری اسلامی‌ هستند.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: در جبهه‌های واقعی و میدان‌های عینی شاهد پیش روی جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق هستیم و دشمنان انقلاب و اسلام می‌خواهند در مقابل این پیشروی‌ها مقابله کنند که البته به نظر من برای مقابله دیر شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjoyet.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما