جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 36320
مربی تیم تکواندو نوجوانان یاسین‌پیشرو قم خبر داد

تکواندوکاران قم در فکر انتقام از پاس / با تمام قوا به میدان می‌رویم

قم نيوز : قم نگار: مربی تیم تکواندو نوجوانان یاسین‌پیشرو قم از انگیزه بالای شاگردان خود برای غلبه بر صدرنشین لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.
تکواندوکاران قم در فکر انتقام از پاس / با تمام قوا به میدان می‌رویم
به گزارش قم نگار، محمدعباس عزیززاده اظهار کرد: در هفته‌های سوم تا پنجم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور حریفانی پیش‌رو داریم که مصاف با آنها یکی از دیگری سخت‌تر و حساس‌تر است.

وی ادامه داد: ما در سه مسابقه‌ای که باید روز جمعه دوم بهمن ماه انجام بدهیم هم با صدرنشین مسابقات بازی می‌کنیم و هم به مصاف یکی از تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی می‌رویم، ضمن اینکه دیگر بازی ما با تیمی است که در میانه جدول لیگ برتر ایستاده است.

مربی تیم تکواندو نوجوانان یاسین‌پیشرو قم با تاکید بر اینکه به دنبال کسب پیروزی در هر سه مسابقه به میدان می‌رویم، عنوان کرد: این هفته بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، هفته‌های سوم تا پنجم لیگ برتر در شیراز به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در این سه مسابقه به ترتیب مقابل تیم‌های پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شورای شهر کرمانشاه صف‌آرایی می‌کند و امیدواریم که در سه بازی پیش‌رو حریفان خود را شکست داده و با امتیازات کامل این دیدارها به صدر جدول برویم.

عزیززاده با ابراز رضایت از عملکرد تیم تکواندو نوجوانان یاسین‌پیشرو قم در هفته‌های سپری شده از لیگ امسال، بیان کرد: تیم ما با هدف به دست آوردن یکی از سکوهای برتر لیگ امسال بسته شده و یقینا تا پایان لیگ با قدرت و توان بیشتر مقابل حریفان قرار می‌گیریم.

وی ابراز کرد: ما روز جمعه با تیم پاس قوامین سخت‌ترین بازی را پیش رو داریم، زیرا این تیم صدر نشین جدول رده‌بندی لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور است و در کارنامه خود سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر کشور را دارد.

مربی تیم تکواندو نوجوانان یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: همچنین این تیم از وجود چند ملی‌پوش نونهال و نوجوان تکواندو کشورمان بهره می‌برد و رویارویی با این تیم واقع دشوار است اما تکواندوکاران یاسین‌پیشرو قم نیز دست‌کمی از حریف ندارند و مدعی غلبه بر پاس هستند.

وی با تاکید بر اینکه تیمش برای جبران شکست نیم‌فصل نخست لیگ برتر مقابل تیم پاس قوامین قرار خواهد گرفت و با هدف پیروزی به نبرد با این تیم می‌پردازد، عنوان کرد: اگر بتوانیم پاس را ببریم با توجه به بازی‌های باقی مانده فرصت صدرنشینی داریم.

عزیززاده در ادامه به دومین رقیب تیم یاسین‌پیشرو قم یعنی دانشگاه آزاد اسلامی تهران اشاره و بیان کرد: این تیم نیز سال‌های متوالی است که در لیگ حضور دارد و از تجربه بالایی بهره می‌برد، با این حال به ارزیابی نقاط ضعف تیم دانشگاه آزاد پرداخته و شناخت خوبی از این تیم داریم و برای کسب نتیجه مطلوب تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین به تیم شورای‌شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این تیم با تکیه بر توان تکواندوکاران بومی شکل گرفته و تیم خوب و جنگنده‌ای است، یاسین پیشرو قم در مقابل این تیم بازی خوبی را ارائه خواهد داد تا از سکوی سوم جدول بالاتر برود.

انتهای پیام‌/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzs0s.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما