يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 37389
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم:

مجموعه شعر «آشیانه» در قم منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم از انتشار مجموعه شعر «آشیانه» خبر داد و گفت: مراسم رونمایی از این کتاب سال آینده در مراسم نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.
مجموعه شعر «آشیانه» در قم منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمود علامه روشن از انتشار مجموعه شعر «آشیانه» خبر داد و اظهار داشت: مراسم رونمایی از این کتاب سال آینده در مراسم نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: این کتاب گزیده‌ای است از اشعار شاعران قمی که به هفتمین جشنواره دوسالانه استانی شعر بسیج ارسال کرده بودند و توسط رضایزدانی مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان گردآوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اشعار «آشیانه» در قالب چهار فصل با موضوع‌های شعر عارفانه، عاشقانه، شعر آیینی، شعر کودک و نوجوان و شعر انقلاب و دفاع مقدس است که ۸۰قطعه شعر در قالب غزل، مثنوی، سپید و نیمایی را شامل می‌شود.

علامه روشن تصریح کرد: این کتاب در ۱۰۰۰ نسخه توسط سازمان بسیج هنرمندان قم به چاپ می‌رسد و از فروردین ماه۹۵ در کتاب فروشی های استان قم توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم بیان کرد: جشنواره استانی شعر بسیج (آشیانه) تابستان امسال آغاز به‌کار کرد که پس از برگزاری کارگاه‌های نقدوبررسی آثار در انتهای هر فصل داوران جشنواره برگزیدگان را معرفی کردند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjhtet.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما