کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با ایام نوروز؛

هزار تن میوه در قم توزیع می‌شود/ شیفت‌بندی نانوایی‌های ورودی شهر

خبرگزاری مهر , 27 اسفند 1394 ساعت 16:23

قم نیوز: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از توزیع هزار تن میوه برای تنظیم بازار شب عید در این استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مجید آوری فرد به توزیع به موقع و کافی میوه و مرغ در قم طی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: امسال در زمینه میوه کشور حتی مازاد تولید را داشت که این امر موجب شد تا میوه در بازار به میران کافی موجود باشد و نیاز چندانی به دخالت دولت برای تنظیم بازار وجود نداشته باشد.
،
وی همچنین به خرید ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای بازار شب عید قم اشاره کرد و افزود: پرتقال‌ها از شمال و سیب نیز از سمیرم خریداری شده و توزیع آنها در ۳۲ چادر، از ۲۶ اسفندماه آغاز شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به کیفیت بهتر میوه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: سیب و پرتقال با قیمت هر کیلو ۲ هزار تومان در این مراکز توزیع می‌شود که این قیمت نیز نسبت به سال گذشته پایین‌تر بوده و ۵ تا ۱۵ نیز درصد پایین‌تر از قیمت فعلی در بازار است.

وی همچنین از ذخیره کافی مرغ و گوشت برای ایام نوروز در استان خبر داد و افزود: مرغ منجمد برای هر کیلو ۵ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و گوشت نیز به میزان کافی و قیمت مناسب در استان وجود دارد.

آوری فرد در ادامه از شیف بندی نانوایی‌هایی که در ورودی و مرکز شهر قرار دارند اشاره و بیان کرد: به منظور رفاه حال زائران در ایام عید ۵۰ نانوایی که در مبادی ورودی شهر قرار دارند شیف بندی شده‌اند تا نیازهای زائران و مسافرانی که به قم وارد می‌شوند را برطرف کنند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 37435

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/37435/هزار-تن-میوه-قم-توزیع-می-شود-شیفت-بندی-نانوایی-های-ورودی-شهر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir