پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 37435
همزمان با ایام نوروز؛

هزار تن میوه در قم توزیع می‌شود/ شیفت‌بندی نانوایی‌های ورودی شهر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از توزیع هزار تن میوه برای تنظیم بازار شب عید در این استان خبر داد.
هزار تن میوه در قم توزیع می‌شود/ شیفت‌بندی نانوایی‌های ورودی شهر
به گزارش قم نیوز، مجید آوری فرد به توزیع به موقع و کافی میوه و مرغ در قم طی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: امسال در زمینه میوه کشور حتی مازاد تولید را داشت که این امر موجب شد تا میوه در بازار به میران کافی موجود باشد و نیاز چندانی به دخالت دولت برای تنظیم بازار وجود نداشته باشد.
،
وی همچنین به خرید ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای بازار شب عید قم اشاره کرد و افزود: پرتقال‌ها از شمال و سیب نیز از سمیرم خریداری شده و توزیع آنها در ۳۲ چادر، از ۲۶ اسفندماه آغاز شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به کیفیت بهتر میوه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: سیب و پرتقال با قیمت هر کیلو ۲ هزار تومان در این مراکز توزیع می‌شود که این قیمت نیز نسبت به سال گذشته پایین‌تر بوده و ۵ تا ۱۵ نیز درصد پایین‌تر از قیمت فعلی در بازار است.

وی همچنین از ذخیره کافی مرغ و گوشت برای ایام نوروز در استان خبر داد و افزود: مرغ منجمد برای هر کیلو ۵ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و گوشت نیز به میزان کافی و قیمت مناسب در استان وجود دارد.

آوری فرد در ادامه از شیف بندی نانوایی‌هایی که در ورودی و مرکز شهر قرار دارند اشاره و بیان کرد: به منظور رفاه حال زائران در ایام عید ۵۰ نانوایی که در مبادی ورودی شهر قرار دارند شیف بندی شده‌اند تا نیازهای زائران و مسافرانی که به قم وارد می‌شوند را برطرف کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbsabf.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما