قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: استقرار پليس در پارک ها و تالارها مطالبه مسئولان و مردم است.
استقرار پليس در پارک ها و تالارها مطالبه مسئولان و مردم است
سرهنگ احمد صادقی در گفتگو با پایگاه خبری قم نیوز، با اشاره به ابعاد امنيت و ضرورت ايجاد آن در نظام اسلامي پرداخت و توليد و مطالبه آن در لايه هاي مختلف توسط ارکان حاکميت و مردم را مورد تاکيد قرار داد.

وي امنيت ذهني و رواني را مکمل امنيت عيني و ظاهري برشمرد و شکل گيري اين نوع امنيت را وابسته به مفاهيمي مانند اعتماد عمومي و مشارکت اجتماعي دانست.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم نقش رسانه ها را در تنظيم روابط نهادهاي امنيتي با مردم انکار ناپذير و ضروري خواند و توجه به الزامات و نهادينه کردن آن را دستمايه هاي رسيدن به امنيت ذکر کرد.

سرهنگ صادقي با اشاره به اراده پليس قم براي بکارگيري همه اختيارات قانوني جهت تحقق امنيت پايدار به استقرار پليس در پارک ها و تالارها و . . . اشاره کرد و اجراي اينگونه کنترل ها را که بر اساس مناسبات قانوني و هماهنگي هاي قضايي صورت مي گيرد براي تقويت و تثبيت امنيت اجتماعي و اخلاقي در شهر مقدس قم ضروري دانست و ادامه آن را مطالبه مسئولان و مردم انقلابي از پليس بيان کرد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjahex.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما