چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : 100134

قم استان سوم کشور در زمینه تامین زیرساخت‌های واکسیناسیون

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به زیرساخت های مطلوب واکسیناسیون در قم گفت: مدیران دستگاههای اجرایی برای پوشش واکسیناسیون کارمندان و پرسنل خود سیاست تشویقی و توبیخی را اجرا کنند.
قم استان سوم کشور در زمینه تامین زیرساخت‌های واکسیناسیون
قم استان سوم کشور در زمینه تامین زیرساخت‌های واکسیناسیون
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست صبح چهارشنبه در یکصد و ششمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های مطلوبی برای امر واکسیناسیون در استان تأمین شده است و قم در این زمینه در کشور رتبه سوم دارد با همکاری مرکز بهداشت و خیرین مراکز تجمیعی ایجاد و ۳۰۰ هزار دوز واکسن نیز تأمین شده است.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح سامانه هوشمند باید مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پوشش واکسیناسیون پرسنل و کارمندان خود اقدام کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه از سوی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه پذیرفتنی نیست چرا که کارمندان با ارباب رجوع در ارتباط هستند و برای حفظ سلامت مردم باید سیاست تشویقی و یا توبیخی اجرا شود.

استاندار قم تصریح کرد: از شروع بحران کرونا تاکنون ستاد استانی مقابله با کرونا با گذشت ۱۰۶ جلسه با توجه به شرایط تاکتیک‌ها و سیاست‌های مختلفی را اجرا کرده است باید تذکر دهم تا دقیقه آخر مسئولیت در زمینه سلامت مردم باید همت کنیم و نباید یک لحظه سستی داشته باشیم؛ اگر مدیر دستگاهی نسبت به مصوبات این ستاد تعلل داشت پذیرفتنی نیست.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای سامانه هوشمند که در استان قزوین به طور پایلوت در حال اجرا است عنوان کرد: به اندازی کافی محدودیت برای اصناف و مشاغل اجرا شد هم چنین برای مناسبت‌های ملی و مذهبی هم محدودیت‌هایی داشتیم با اجرای سامانه هوشمند محدودیت‌ها هوشمندانه اجرا می‌شود.

وی گفت: طرح سامانه هوشمند واکسیناسیون و بیماری‌های واگیر به صورت پایلوت کشوری در استان قزوین آغاز شده که در قالب آن محدودیت‌هایی برای افرادی که واکسن نزده‌اند، اعمال و گشایش‌هایی برای افراد واکسینه شده به اجرا در خواهد آمد.

استاندار قم با اشاره به شروع سال تحصیلی و وضعیت آموزش‌ها بیان کرد: بازگشایی مراکز علمی و مدارس منوط به پوشش واکسیناسیون بالا است طبق هدف گذاری باید به پوشش ۷۰ درصدی برسیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwz9qtak9zq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما