?>?> همایش تجلیل از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم | قم نیوز
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 100158
به همت سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد؛

همایش تجلیل از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم

قم نيوز : همایش تجلیل اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم با حضور آیت الله عابدی، مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه‌های علمیه قم و خانواده‌های بسیجیان و ایثارگران حوزه در قم برگزار شد.
همایش تجلیل از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم
همایش تجلیل از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه علمیه قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین گفت: اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه‌های علمیه؛ کسانی هستند که همواره در صحنه‌های گوناگون مجاهدانه عمل کرده و در این راه ایستادگی کردند.

وی همچنین ادامه داد: اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه‌ها در دوران پرمخاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اقتدا به امام خویش مردانه ایستادند و همچون مولایشان جان شأن را ایثار کردند.

حجت‌الاسلام اکبری ادامه داد: ایثارگران در همه عرصه‌ها حاضر و آماده‌اند تا از راه شهدا و انقلاب در پرتو رهبری امام خامنه‌ای حراست کنند.

وی با تکریم مادران و همسران خانواده‌های ایثارگران و شهدا گفت: اینان شریک واقعی جهاد مردانی هستند که در میدان مبارزه با استکبار و کفر همواره مرزبان افکار و عقاید نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

آیت الله عابدی نیز در این مراسم ضمن اشاره به ارزش و جایگاه اربعین گفت: عزاداری و گریه برای امام حسین (ع) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شیعیان عزای سیدالشهدا را بر عزای عزیزان خویش نیز اولی تر می‌دانند.

آیت الله عابدی همچنین با بیان برخی ویژگی‌های علمی و جهادی آیت الله حسن زاده آملی تصریح کرد: در دورانی که منافقین قصد داشتند آمل و بابل را تصرف کنند، حضرت آیت الله حسن زاده آملی در دفاع از این مرز و بوم فرمانده و پیشگام مقابله با منافقین بود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مرحوم آیت الله حسن زاده آملی همواره در پی تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا بودند.

در پایان مراسم از اساتید بسیجی و ایثارگر حوزه‌های علمیه تجلیل شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpxqs42bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما