شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 100324

لزوم وجود پلیس مقتدر و هوشمند در دنیای کنونی

قم نيوز : استاندار قم با تقدیر از نیروی انتظامی جهت هوشمند سازی پلیس در این استان گفت: رشد تکنولوژی و ارتباطات در دنیای کنونی نیاز به پلیس مقتدر و هوشمند را ضروری ساخته است.
لزوم وجود پلیس مقتدر و هوشمند در دنیای کنونی
لزوم وجود پلیس مقتدر و هوشمند در دنیای کنونی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست صبح شنبه هم زمان با هفته نیروی انتظامی با حضور در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ضمن تقدیر از برقراری نظم و امنیت از سوی حافظان امنیت در شهر کریمه اهل بیت (ع) گفت: نیروی انتظامی ما با تکیه بر اخلاق و ارزشهای اسلامی و معنویت توانسته است نظم و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد با توجه به رشد تکنولوژی و ارتباطات در دنیای کنونی نیازمند یک پلیس هوشمند و مقتدر داریم تا با هنجارشکنان و گروه‌های معاند مقابله و درک صحیحی از امنیت داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهی نیروی انتظامی استان قم در هوشمندسازی نیروی انتظامی افزود: امروز جنبه نرم افزاری امنیت هم مهم است در قم با توجه تلاش‌های فرماندهی نیروی انتظامی استان توجه ویژه ایی به عرصه هوشمند سازی برای برقراری امنیت شده است.

به گفته وی؛ باید در هفته نیروی انتظامی از شهدای سال دفاع مقدس و هم چنین مدافعان حرم و مدافعان حریم امنیت تقدیر کرد و یاد آنها را گرامی داشت و برای مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا آرزوی طول عمر و سلامتی داریم.

استاندار قم عنوان کرد: امنیت بر اساس مولفه‌هایی استوار است که مبنای آن پشتیبانی است، آرامش هیچ حوزه ایی در هیچ کشوری بدون نظم و امنیت تأمین نمی‌شود در نظام اسلامی این نقش مهم بر دوش پاسداران نظم و امنیت است.

سرمست افزود: در بحران کرونا در کنار سیاست گذاری برای تأمین نظم و امنیت مردم تدابیری در شورای تأمین و ستاد استانی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم اندیشیده شد که از همان آغاز کرونا در استان شورای تأمین استان در کنار حساسیت به امنیت و بالا بردن ضریب امنیتی هماهنگی و انسجامی را در استان ایجاد تا با این بحران مقابله شود.

استاندار قم تصریح کرد: از نظر کنترل موج‌های مختلف کرونا ما توانستیم ۵ موج سهمگین را پشت سر گذاریم و نیروی انتظامی هم همیشه یار و پشتیبان کادر و جبهه سلامت بود و نقش اساسی در این زمینه داشت با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به حمایت از تولید ملی، نیروی انتظامی در زمینه حمایت از تولید ملی هم نقش آفرین بود.

به گفته این مسئول؛ پلیس در کنار همه مؤلفه‌های نظم آفرینی به واسطه ماهیت نظام اسلامی در جبهه معنویت و اخلاق نیز نقش اساسی دارد و درباره توسعه پایدار یکی از مؤلفه‌ها کنار الزامات مادی و اقتصادی، نیازمند اخلاق و معنویت در جامعه هستیم و حافظان امنیت ما به خوبی در این مؤلفه ورود داشتند..

استاندار قم افزود: ابعاد مختلف توسعه در کنار هم معنا پیدا می‌کند اگر مؤلفه ایی عقب بیفتد دیگر مؤلفه‌ها نیز با مشکل روبرو می‌شود. در استان قم ما دنبال رونق اخلاق و معنویت و دفاع از تولید و معیشت مردم و هم حفظ سلامت و جان مردم هستیم و از همه اعضای شورای تأمین و همه حافظان نظم و امنیت شهر کریمه اهل بیت تشکر و تقدیر می‌کنیم که در همه این مؤلفه‌ها نقش اساسی داشتند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchivnzk23nvxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما