قم نيوز : تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب چهارمین برد متوالی خود به صدرنشین بی‌رقیب مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور تبدیل شد.
شیمیدر قم صدرنشین بی‌رقیب لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران
شیمیدر قم صدرنشین بی‌رقیب لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های ایران با رقابت ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی جریان دارد، ۶ تیم حاضر در گروه نخست سه دیدار از هفته چهارم برگزار کردند و یکی از تیم‌های پیروز شیمیدر قم بود که چهارمین برد متوالی خود را کسب کرد.

شاگردان شایسته متشرّعی در چهارمین مسابقه خود از دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن آرارات برابر تیم آکادمی ای‌زی بسکتبال تهران به میدان رفتند و با ارائه یک بازی کاملا برتر و مقتدرانه سرانجام با نتیجه ۹۷ بر ۲۸ حریف خود را مغلوب کردند.

شیمیدر قم که در دیدارهای قبلی از سد تیم‌های امرتات تهران، گروه بهمن و بانوان شهر گرگان نیز عبور کرده بود با این پیروزی ۸ امتیازی شد و صدر جدول گروه نخست لیگ برتر را همچنان برای خود حفظ کرد تا با خیالی آسوده آماده دیدارهای آتی این فصل لیگ برتر بسکتبال شود.

نکته جالب توجه این دیدار تک رقمی شدن امتیازات تیم آکادمی ا‌ی‌زی بسکتبال در هر چهار زمان ۱۰ دقیقه‌ای مسابقه بود، جالب‌تر اینکه تیم آکادمی ای‌زی کوارتر دوم بازی را ۲۳ بر ۳ به شیمیدر واگذار کرد، دیداری شادی عبدالوند گارد شیمیدر در آن ۲۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه بازی کرد و با ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس گل و سه توپ‌ربایی، کارایی ۲۶ را ثبت کرد و چهره برجسته میدان لقب گرفت.

همچنین ساناز اسکندری دیگر بازیکن تیم بسکتبال زنان شیمیدر قم با ۱۲ امتیاز و ۱۷ ریباند دابل دابل کرد تا از بازیکنان موفق  شیمیدر در چهارمین هفته از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور باشد، در شرایطی که شیمیدر با کسب چهارمین برد متوالی با ۸ امتیاز صدرنشین بی‌رقیب گروه نخست است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmxdyyw6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما