يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 100349
منبع : قم نیوز

عاملان، طراحان و پشتیبانان حادثه تروریستی قندوز باید مجازات شوند

قم نيوز : آیت الله نوری همدانی در واکنش به حادثه مصیبت‌بار انفجار مسجد سید آباد قندوز افغانستان در پیامی گفت: عاملان، طراحان و پشتیبانان حادثه تروریستی قندوز افغانستان باید مجازات شوند.
عاملان، طراحان و پشتیبانان حادثه تروریستی قندوز باید مجازات شوند
عاملان، طراحان و پشتیبانان حادثه تروریستی قندوز باید مجازات شوند
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی در واکنش به حادثه مصیبت‌بار انفجار مسجد سید آباد در استان قندوز افغانستان گفت: عاملان طراحان و پشتیبانان عملیات تروریستی قندوز باید مجازات شوند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا.

با کمال تأسف شاهد کشتار جمع کثیری از نمازگزاران مظلوم و بی گناه مسجد سید آباد استان قندوز هستم.

این اقدام کینه توزانه، باعث غم و اندوه نه تنها مسلمانان بلکه هر انسان آزاده‌ای گردید، از این رو بر همه انسان‌ها و بر همه مسلمانان لازم است آن را محکوم کنند و این جنایتکاران؛ چه کسانی که در کشتار و زخمی کردن دخالت داشتند و چه کسانی که بعنوان پشتیبانی و چه کسانی که نقشه این جنایت‌ها را می کشند مجازات شوند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و با عرض تسلیت و تعزیت و ابراز همدردی با ملت مسلمان افغانستان و خانواده این قربانیان مظلوم، از خداوند سبحان برای آن شهدای عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر عظیم را مسئلت می‌نمایم.

حسین نوری همدانی

۱۸ مهر ماه ۱۴۰۰


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcee78zojh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما