دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 100358

برترین‌های کیک بوکسینگ قم معرفی شدند

قم نيوز : پیکارهای انتخابی کیک بوکسینگ قم با معرفی نفرات راه یافته به اردوی تیم منتخب هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.
برترین‌های کیک بوکسینگ قم معرفی شدند
برترین‌های کیک بوکسینگ قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ بزرگسالان استان قم با عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی خانه رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قم برگزار شد و در پایان اردونشین‌های اوزان مختلف تیم منتخب هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم مشخص شدند تا این تیم مهیای پیکارهای کشوری شود.

شرکت کنندگان در پیکارهای انتخابی کیک بوکسینگ استان قم در حضور علی یزدی رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم، حسن عباسی رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم، جواد محمدزاده رئیس هیئت ووشو قم، سرهنگ حسن مرادی عضو هیئت رئیسه رزمی و جمعی از مسوولان، مربیان و داوران با یکدیگر پیکار کردند تا مجوز حضور در مسابقات کشوری این رشته را به دست بیاورند.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب رتبه‌های برتر اوزان منهای 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان عنوان نخست وزن منهای 60 کیلوگرم به حسن عموحسینی رسید و ایمان کریمی در این وزن مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم علی نوبهاری رتبه نخست را به خود اختصاص داد و محمدجواد اسم‌خانی روی سکوی دوم ایستاد، در وزن منهای 70 کیلوگرم علیرضا اختیاری روی سکوی قهرمانی رفت و علی محمدی نایب‌قهرمان شد، در وزن منهای 75 کیلوگرم پیمان سعادتی و علیرضا منگلی رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

در وزن منهای 80 کیلوگرم رقابت نهایی بین قاسم مهدوی و امیرمهدی حسین‌آبادی برگزار و با برتری مهدوی تمام شد، در وزن منهای 85 کیلوگرم داوود زارعی در دیدار پایانی از سد امیرمحمد صمیمی گذشت، در وزن منهای 90 کیلوگرم محمدمهدی قاسم‌لو با عبور از سد علیرضا کاظمی در جایگاه نخست ایستاد و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نود کیاصادق با غلبه بر علی‌اکبر رحیمی مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcen78zvjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما