سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 100397

38 واحد تولیدی به مدار تولید بازخواهند گشت

قم نيوز : استاندار قم با ابراز خرسندی از اینکه در طول چند سال اخیر و با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات داخلی، هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است گفت: ۳۸ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل امسال به مدار تولید باز خواهند گشت.
38 واحد تولیدی به مدار تولید بازخواهند گشت
38 واحد تولیدی به مدار تولید بازخواهند گشت
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در ادامه برنامه‌های سه شنبه‌های اقتصادی در گفت‌و گو با خبرنگاران، با اشاره به تداوم اجرای این برنامه اظهار کرد: مشکلات تولیدکنندگان در این برنامه از نزدیک رصد می‌شود تا بتوان گره‌گشایی از این مشکلات را دنبال کرد.

وی اضافه کرد: در این برنامه هفتگی در کنار احیای واحدهای راکد، افتتاح واحدهای جدید و توسعه واحدهای موجود نیز پیگیری می‌شود.

استاندار قم بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌های تولیدی استان و شناسانده شدن این ظرفیت‌ها تأکید کرد و گفت: مقرر شده تا دستگاه‌های اجرایی استان در امر حمایت ملی از محصولات تولید شده در قم پیگیری‌های لازم را دنبال کنند.

وی به لزوم پشتیبانی بانکی از واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان موظف به حمایت از واحدهای تولیدی است.

استاندار قم اذعان کرد: هدف اصلی این است که واحدهای تولیدی تعطیل نشوند و در کنار آن و بر اساس شناسایی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، احیای این واحدها هم در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اینکه تشویق کارآفرینان دارای ابتکار و خلاقیت در دستور کار است افزود: با تلاش‌های انجام شده در سال جاری، ۳۸ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان به مدار تولید باز خواهند گشت.

سرمست با ابراز خرسندی از اینکه در طول چند سال اخیر و  با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات داخلی، هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است گفت: سطح اشتغال استان باید حفظ شود و بر این اساس، نرخ بیکاری کاهش یافته و به سمت تک رقمی شدن برود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwvnzq23nvxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما