چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 100409
منبع : قم نیوز

چگونه دفتر نقاشی بزرگ دخترانه انتخاب کنیم؟

قم نيوز : انتخاب دفتر نقاشی بزرگ دخترانه یکی از چالش‌هایی است که والدین و دختران با آن روبرو هستند.
چگونه دفتر نقاشی بزرگ دخترانه انتخاب کنیم؟
چگونه دفتر نقاشی بزرگ دخترانه انتخاب کنیم؟
وقتی نوبت به نقاشی کشیدن و هنرنمایی فرزندان می رسد، اغلب ذهن والدین در مورد یک دفتر نقاشی ساده مشغول می شود. والدین به این موضوع فکر می‌کنند که چه دفتری برای فرزند خود که دارای طرح، رنگ و سایزی متناسب است تهیه کنند.ما دراین مقاله نیاز این والدین را برطرف می‌کنیم وآن ها را راهنمایی می‌کنیم که چه دفتری مناسب فرزند آن ها است.

اول از همه باید بدانیم که دانش آموزان ما در خانه به چه وسایلی مانند دفتر کلاسوری، دفتر برنامه ریزی تولید محتوا ، مداد رنگی و .. دسترسی دارند. برخی از دانش آموزان دارای مجموعه ایی کامل از لوازم هستند و باید برای خرید وسایل مورد نیاز آن ها دقت کرد و از خرید وسایل اضافی خودداری کرد ، در حالی که برخی دیگر دارای حداقل وسایل هستند. برنامه ریزی برای هر دو با توجه به نیازهای آن ها کمی دشوار است و باید با دقت و هوشیاری برای خرید برنامه ریزی کرد. با این حال ، مهم است که بدانیم دانش آموزان ما چه چیزی در اختیار دارند و فعالیت ها و درس هایی را که می خواهندانجام دهند نیازمند چه وسایلی است.همچنین در تهیه لوازم تحریر و وسایل مورد نیاز برای انجام تکالیف باید به روحیات، جنسیت، علاقه به رنگ خاص و سلیقه دانش آموز اهمیت داد زیرا این موضوع باعث اشتیاق او برای انجام تکالیف می‌شود.برای مثال برای خرید یک دفتر نقاشی بزرگ دخترانه باید روحیه و سلیقه فرد را مورد بررسی قرار دهید و بعد آن دفتر را برای اوخریداری کنید.

انتخاب بهترین نوع دفتر برای نقاشی از بین گزینه های موجود ، کار سختی است و انتخاب شما تأثیر واقعی بر کار شما دارد. یک دفتر نقاشی با کاغذ سنگین تر و ضخیم تر برای هنرمندانی که از آبرنگ استفاده می کنند مناسب تر است ، در حالی که کاغذ سبک تر برای محیط های خشک مانند نقاشی با مدادرنگی بهتر است.
در نظر گرفتن دندان یا بافت کاغذ نیز مهم است. کاغذ با نیش بیشتر دارای چاله و شیارهایی است که رنگدانه های زغال و پاستل را نگه می دارد، در حالی که کاغذ صاف برای مداد و جوهر مناسب تر است (برای انتخاب بهترین مداد باید تحقیق کنید). شما همچنین می خواهید در مورد صحافی فکر کنید. هنگام کار کردن با یک دفترچه سیمی راحت تراست ، در حالی که استفاده از برخی از دفترهای نقاشی با جلدهای محکم سخت تر است.


همچنین مسئله ی اندازه و سایز وجود دارد. برای دفتر طراحی یا نقاشی ، یک دفتر کوچک با جلد سخت کوچک می تواند مفید باشد ، در کیف یا جیب جا بگیرد و از کار شما محافظت کند ، در حالی که برای کشیدن طرح های بزرگ با فضای زیادبه شما آزادی بیشتری می دهند. انتخاب ما از بهترین انواع دفترهای نقاشی همه ی این گزینه ها را پوشش می دهد و دفتر خاصی را برای هر نوع هنرمندی ارائه می دهد.

دفترچه نقاشی کوچک: بهترین دفترکه یک همراه عالی برای سفر است و به راحتی در داخل کیف جا می‌شود.این نوع دفتر که در اکثر آنلاین شاپ ها موجوداست دارای اندازه بزرگتر است که از دو اندازه مختلف تشکیل شده است و فضای زیادی را برای کار به شما می دهد ، اما به دلیل بسته شدن راحت ، آن را به خوبی در کیف نگه می دارد و گوشه های گرد آن نمی تواند کاغذ را خم کند و دفتر سالم می ماند و به شما حس خوبی می دهد. رنگ عاجی آن کاملاً صاف است ، اما برای اکثر محیط های خشک دندان کافی دارد. با 240 صفحه ، نیازی به نگرانی در مورد پر کردن سریع آن نخواهید داشت ، اما قیمت آنقدر مناسب است که اگرصفحات آن را زود پرکنید خرید دوباره آن برایتان مهم نیست.

بهترین دفتر نقاشی برای مبتدیان و برای تمرین: اگر تازه کار طراحی و نقاشی را شروع کرده اید ، این گزینه همه جانبه عالی برای تمرین هنگام یادگیری و پیشرفت بسیار مناسب است.این نوع دفتر کمی کوچکتر از اندازه A4 است و باعث می شود به راحتی در اکثر پوشه ها و کیف ها جا بگیرد و به اندازه کافی ارزان است که برای تمرینات روزمره و هر کجا که هستید از آن استفاده کنید. روکش آن ضد آب است ، از کار شما در حین حرکت محافظت می کند ، اگرچه انعطاف پذیر است ولی برای استفاده از آن به یک سطح سخت نیاز دارید. علی رغم جالب نبودن نوع صحافی آن، این دفترچه به اندازه یک دفتر سیمی مسطح است و صفحات کرم رنگ آن دارای سوراخ های ریز برای حذف ورق از آن آسان است.برندهای دیگر از این نوع دفاتر در بازار موجود است که می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

کاغدهای مناسب برای دفتر نقاشی

کاغذ کارتریج با قدرت رطوبت 130 گرم در متر مربع:
این یک کاغذ کارتریج استاندارد است که تقریباً برای همه تمرینات طراحی و نقاشی مناسب است. برای محیط های مرطوب و خشک ، طرح ها ، برنامه های ترکیب بندی و تمرینات سریع اکتشافی مناسب است.

کاغذ کارتریج با قدرت رطوبت 180 گرم در متر مربع:
کاغذ محکم تر و سنگین تر از بالا ، تقریباً برای همه تمرینات طراحی و نقاشی مناسب است. مخصوصاً برای آثار هنری مهم یا مواردی که نیاز به سطح نقاشی سنگین تر و قوی تری دارند مفید است. (ورق A1 همچنین برای نصب کارهای مقدماتی در صورت ارسال برای ارزیابی) مناسب است.

کاغذ کارتریج با قدرت رطوبت 230 گرم در متر مربع:
این کاغذ قوی و سنگین پایه ی محکمی برای کار فراهم می کند و برای حمایت از عناصر بافت در یک نقاشی مناسب است. پاک کردن خطوط می تواند سطح این کاغذ را مختل کند ، بنابراین برای نقاشی های گرافیتی کاربرد کمتری دارد (با این وجود در صورت عدم استفاده از پاک کن ، ایجاد یک نقاشی ترسیم شده روی این کاغذ امکان پذیر است).
به طور کلی برای انتخاب یک دفتر نقاشی ساده با یک طرح دخترانه باید دقت کنید و با توجه با جنس کاغذ و نوع جلد، آن را انتخاب کنید تا از نقاشی کشیدن در آن لذت ببرید واز خرید خود پشیمان نشوید.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcbggb89rhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما