چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 100417

دشمن به دنبال اخلال در امنیت کشور است

قم نيوز : آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اهمیت حفظ و تقویت امنیت را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمن همیشه به دنبال اخلال است تا امنیت کشور را دچار خدشه کند.
دشمن به دنبال اخلال در امنیت کشور است
دشمن به دنبال اخلال در امنیت کشور است
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی روز چهارشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور درقم، افزود: هدف دشمن از اخلال در امنیت، تضعیف دولت و مردم است تا از طریق آن بتواند در کشور نفوذ کرده و اهداف خود را دنبال کند.

وی ادامه داد: امنیت مهمترین مساله جامعه بشری و سایر پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در سایه امنیت شکل می‌گیرد.

آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: در متون دینی و روایات اسلامی بر سه موضوع امنیت، عدالت و نابودی فقر تاکید ویژه‌ای شده‌است.

این مرجع تقلید با توصیه به کارکنان این نهاد نظامی بر انس بیشتر با زبان عربی و معارف دینی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند در اجرای احکام اسلامی در جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: منشور و نامه امام علی(ع) به مالک اشتر در مدیریت سیاسی جامعه به نوبه خود بی‌نظیر است؛ از ویژگی‌های این منشور این است که آن حضرت این نامه را به تنهایی در دوران جاهلیت نگاشته و خود بر تمام مواردی که مورد تاکید قرار گرفته عمل کرده‌است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی  در سفر به قم با آیات جوادی آملی، سبحانی ،صافی گلپایگانی، علوی گرگانی  از مراجع تقلید و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت و گو کرد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca6wn6049nwy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما