چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 100426

سردار اشتری: هوشمند‌سازی ‌پلیس ‌عملیاتی شد

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هوشمند‌سازی پلیس عملیاتی شد، گفت: به سمت حرفه‌ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برمی‌داریم.
سردار اشتری: هوشمند‌سازی ‌پلیس ‌عملیاتی شد/ به سمت حرفه‌ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برمی‌داریم
سردار اشتری: هوشمند‌سازی ‌پلیس ‌عملیاتی شد/ به سمت حرفه‌ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برمی‌داریم
به گزارش قم نیوز سردار ‌حسین اشتری‌ در آیین افتتاحیه راه‌اندازی سامانه هوشمند انتظامی استان قم و همچنین رونمایی از تولیدات رسانه‌ای‌ اظهار داشت: گام‌های خوبی در موضوع هوشمند‌سازی پلیس در قم برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تسریع خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: بایستی دامنه خدمت‌رسانی را وسعت دهیم. در شرفیابی محضر ایشان فرمودند "شما مجموعه‌ای هستید که مزیت دیگر نسبت به سایر نیروهای مسلح دارید و آن ابعاد خدماتی به مردم است".

سردار اشتری افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیامی برای هفته ناجا صادر کردند که باعث روحیه و دلگرمی همکاران شد.

وی با بیان اینکه توجه به سلامت مردم یکی از موضوعات بسیار مهم است، تصریح کرد: ناجا در حوزه سلامت با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت نقش خوبی ایفا کرده است.

فرمانده ناجا با تصریح اینکه سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را باید ارتقا دهیم، اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم و براین اساس یکی از برنامه‌های تحولی در سازمان ناجا این بوده که به سمت هوشمند‌سازی با شعار پلیس هوشمند برویم و این موضوع را عملیاتی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور با تأکید بر اینکه هوشمند‌سازی با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و کاهش هزینه و شفافیت در مأموریت‌ها هدف‌گذاری شده است، یادآور شد: در هفته ناجا 18 سامانه هوشمند تاکنون راه‌اندازی شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این سامانه‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقا دهید، افزود: باید نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشت البته در کنار تأمین تجهیزات و زیرساخت‌ها، باید نسبت به آموزش کارکنان توجه خاصی داشته باشیم و باید به سمت حرفه‌ای شدن پلیس در تمامی ابعاد گام برداشت.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان "یحیی صحرایی" و "هادی سهامی زیبافر" از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، تجلیل شد.‌

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauwn6i49nwy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما