قم نيوز : معاون آموزش حوزه‌های علمیه گفت: نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی ۱۰ روز نخست آبان ماه با حضور ۴۹ مرکز تخصصی برگزار می‌شود.
نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی آبان ماه در قم برگزار می‌شود
نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی آبان ماه در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مهدی رستم‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی با نگاه خروجی‌محور در سال‌جاری برگزار می‌شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه افزود: حدود 49 مرکز تخصصی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، حوزه علمیه برادران و خواهران و همچنین حوزه قم و اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی بیان کرد: یکی از اهداف برجسته این نمایشگاه این است که تبدیل به محل تلاقی نظریه‌های تولیدشده حوزوی و بازار مصرف شود.

رستم‌نژاد تصریح کرد: این نمایشگاه 10 روز نخست آبان ماه در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد‌مقدس جمکران برگزار و در صورت استقبال  5 روز دیگر نیز  تمدید می‌شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی دارای چند محور اساسی است و این مراکزی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند باید حداقل پنج سال از عمر آن‌ها گذشته باشد، نخستین محور در نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی امور آموزشی است و هر مرکز باید دستاوردهای آموزشی خود را ارائه کند.

وی بابیان اینکه از مسئولان سه قوه و دانشمندان بزرگ جهان به این نمایشگاه دعوت می‌شوند، افزود: مراکز تخصصی حوزه ابتکارات شخصی ارزشمندی دارند و در نمایشگاهی که در آینده برگزار می‌شود بیشترین بهره‌برداری از این خلاقیت‌ها را خود مراکز تخصصی خواهند کرد.

رستم‌نژاد خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای مراکز تخصصی حوزوی از 7 صبح تا اذان مغرب فعالیت و از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccixqs42bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما