جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 100458

نظام های مدیریت شهری باید یکپارچه عمل کنند

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم یکی از ملزومات هوشمندسازی در مدیریت شهری را تعامل و ارتباط مؤثر نظام‌های مدیریتی در مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: نظام های برنامه‌وبودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی همه باید با یکدیگر مرتبط باشند به‌نحوی که به صورت یکپارچه عمل کنند و جزیره‌ای نباشند.
نظام های مدیریت شهری باید یکپارچه عمل کنند
نظام های مدیریت شهری باید یکپارچه عمل کنند
به گزارش قم نیوز معصومه آمره امروز یکی از ملزومات هوشمندسازی در مدیریت شهری را تعامل و ارتباط مؤثر نظام‌های مدیریتی در مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: نظام برنامه‌وبودجه، نظام فناوری اطلاعات، نظام منابع انسانی همه باید بایکدیگر مرتبط باشند؛ به‌نحوی که به صورت یکپارچه عمل کنند و جزیره‌ای نباشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در حوزه هوشمندسازی این نظامات باید بهم متصل و یکپارچه شوند تا بتوان به سمت هوشمندسازی حرکت کرد.

آمره با تاکید بر اینکه هوشمندسازی باید در راستای نیازها و اولویت‌های مردم باشد، افزود: نیازها و اولویت‌های مردم در حوزه مدیریت شهری را باید در تعامل با آن‌ها احصاء کنیم و سپس در بحث هوشمندسازی به سمت خدماتی حرکت کنیم که نیاز مردم است؛ این اتفاق موجب ‌می‌شود خدمات درستی ارائه دهیم که پاسخگوی نیازهای مردم باشد و در چنین شرایطی آنها نیز همراهی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ذی‌نفع مدیریت شهری در شهر، مردم هستند، اگر بر اساس نظرات شهروندان حرکت کنیم، آن‌ها هم بی‌شک ما را همراهی خواهند کرد و لذا در حوزه برنامه‌ریزی‌ها نیز باید بر اساس نظامات و نگاه‌ها و اولویت‌های مردمی گام برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftxdycw6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما