قم نيوز : استاندار قم گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در صدور مجوز برای استخراج رمز ارزها باید نسبت به مورد اعتماد بودن شرکت‌های متقاضی و همچنین ضریب مصرف برق تدابیری بیندیشد.
شرکتهای متقاضی تولید رمز ارزها باید مورد اعتماد باشند
شرکتهای متقاضی تولید رمز ارزها باید مورد اعتماد باشند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر سه شنبه در بیست چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره بهره‌گیری برخی واحدهای تولیدی از مازاد برق برای تولید رمز ارزها بیان کرد: به درخواست برخی شرکت‌های تولیدی مبنی بر استفاده از مازاد برق خود جهت استخراج رمز ارز؛ باید گفت تولید رمز ارز فرع بر فعالیت واحدهای تولیدی است، شرکت شهرک‌های صنعتی باید تأمین برق شهرک‌های صنعتی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی افزود: اولویت اصلی مسئولان استان تأمین برق شهرک‌های صنعتی است و استفاده از مازاد برق برای برخی شرکت‌های مورد اعتماد در درجه دوم اولویت قرار دارد.

به گفته این مسئول؛ مهمترین زیرساخت لازم برای آینده سرمایه‌گذاری در قم، تأمین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاری است که در این رابطه استان اقدامات بسیار مطلوبی از خود برجای گذاشته‌است.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با بیان موضوع خلعید واحدهای تولیدی عنوان کرد: موضوع خلعید یکی از واحدهای تولیدی و ارجاع تصمیم نهایی آن به کارگروه ستاد تسهیل استان از طریق مجامع قضائی به این معنی است که ارجاع پرونده‌های قضائی به این کارگروه برای رفع مشکلات حقوقی است و شرکت شهرک‌های صنعتی باید نسبت به صدور مجوزهای لازم جهت از سرگیری فعالیت‌های تولیدی به کارآفرینان قائل شوند.

استاندار قم افزود: این فرد یکی از کارآفرینان موفق استان است و موضوع این شرکت تولیدی به شرط طرح رأی در دادگاه به تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان می‌رسد.

گفتنی است؛ طبق مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان استخراج ارز به عنوان یک فعالیت اقتصادی پذیرفته شده‌است و برای فعالیت شرکت‌های استخراج رمز ارز در شهرک‌های صنعتی، و در داخل محدوده شهر، شرکت توزیع نیروی برق باید مجوز لازم را صادر کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmxdy1w6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما