کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴۳۹ جواز تاسیس صنایع ایجادی در قم صادر شد

خبرگزاری ايرنا , 29 مهر 1400 ساعت 9:06

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طی شش ماهه نخست سال‌جاری، ۴۳۹ فقره جواز تاسیس صنایع ایجادی با سرمایه‌گذاری حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۹هزار و ۶۱۰ تن درقم صادر شد.


به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تاکید کرد: شاخص‌های عملکرد حوزه تولید و صنعت استان طی شش ماهه سپری شده از سال‌جاری به خصوص دربخش صدور جواز تاسیس که رغبت به سرمایه‌گذاری جدید را نشان می‌دهد، بسیار امیدوار کننده‌است.

وی افزود: علاوه برصدور مجوزهای ایجادی، ۳۶ فقره جواز تاسیس توسعه‌ای (توسعه واحدهای موجود) نیز با حدود ۱۰ هزارمیلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای یکهزار و ۳۱۲ تن در بخش صنعت استان قم صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد:‌ درمجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود استان دوهزار و ۷۵ مجوز با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۵۳ هزارتن و سرمایه‌گذاری ۵۱۶هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال است که این شاخص میل و رغبت به سرمایه‌گذاری جدید درقم را مشخص می‌کند.

سیجانی گفت: همچنین طی شش ماهه اول سال، تعداد ۷۰ فقره پروانه بهره‌برداری ایجادی با هفت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای دوهزار و ۳۸۴ تن و تعداد ۴۴ فقره پروانه بهره‌برداری توسعه‌ای (توسعه واحدهای موجود) با سه هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۸۳۴ تن صادر شده‌است.

وی با تاکید بر جایگاه رو به رشد فعالیت‌های صنعتی درقم، بیان کرد: در مجموع تعداد ۲۳هزار۳۴ فقره پروانه بهره‌برداری با اشتغالزایی۶۰هزار و ۸۲۶ تن و سرمایه‌گذاری ۸۰هزار میلیارد ریال در استان موجود است.




انتهای پیام / 106


کد مطلب: 100570

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/100570/۴۳۹-جواز-تاسیس-صنایع-ایجادی-قم-صادر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir