پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 100570

۴۳۹ جواز تاسیس صنایع ایجادی در قم صادر شد

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طی شش ماهه نخست سال‌جاری، ۴۳۹ فقره جواز تاسیس صنایع ایجادی با سرمایه‌گذاری حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۹هزار و ۶۱۰ تن درقم صادر شد.
۴۳۹ جواز تاسیس صنایع ایجادی در قم صادر شد
۴۳۹ جواز تاسیس صنایع ایجادی در قم صادر شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تاکید کرد: شاخص‌های عملکرد حوزه تولید و صنعت استان طی شش ماهه سپری شده از سال‌جاری به خصوص دربخش صدور جواز تاسیس که رغبت به سرمایه‌گذاری جدید را نشان می‌دهد، بسیار امیدوار کننده‌است.

وی افزود: علاوه برصدور مجوزهای ایجادی، ۳۶ فقره جواز تاسیس توسعه‌ای (توسعه واحدهای موجود) نیز با حدود ۱۰ هزارمیلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای یکهزار و ۳۱۲ تن در بخش صنعت استان قم صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد:‌ درمجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود استان دوهزار و ۷۵ مجوز با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۵۳ هزارتن و سرمایه‌گذاری ۵۱۶هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال است که این شاخص میل و رغبت به سرمایه‌گذاری جدید درقم را مشخص می‌کند.

سیجانی گفت: همچنین طی شش ماهه اول سال، تعداد ۷۰ فقره پروانه بهره‌برداری ایجادی با هفت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای دوهزار و ۳۸۴ تن و تعداد ۴۴ فقره پروانه بهره‌برداری توسعه‌ای (توسعه واحدهای موجود) با سه هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۸۳۴ تن صادر شده‌است.

وی با تاکید بر جایگاه رو به رشد فعالیت‌های صنعتی درقم، بیان کرد: در مجموع تعداد ۲۳هزار۳۴ فقره پروانه بهره‌برداری با اشتغالزایی۶۰هزار و ۸۲۶ تن و سرمایه‌گذاری ۸۰هزار میلیارد ریال در استان موجود است.




انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca0wn6w49nwm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما