قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در جامعه گفت: از هشتم آبان‌ماه علاوه بر ۱۸ مرکز تجمیعی، تمامی ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت استان نیز واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۱۲ سال را انجام می‌دهند.
واکسیناسیون بالای ۱۲ سال در تمام مراکز جامع سلامت قم انجام می‌شود
واکسیناسیون بالای ۱۲ سال در تمام مراکز جامع سلامت قم انجام می‌شود
به گزارش قم نیوز سیامک محبی در گفت‌وگویی با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون همگانی به منظور حفظ سلامت جامعه اظهار داشت: واکسیناسیون تا حد قابل قبولی منجر به مصونیت افراد در برابر کرونا می شود، از این رو از خانواده‌ها تقاضا داریم در جهت حفظ سلامتی خود  برای واکسیناسیون و تکمیل آن عجله کنند.

 وی با اشاره به استقبال کَمِ گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال از تزریق واکسن در استان تصریح کرد: از هشتم‌آبان‌ماه علاوه بر ۱۸ مرکز تجمیعی، ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت استان نیز واکسیناسیون تمامی گروه های هدف بالای ۱۲ سال را برای تزریق هر ۲ دُز واکسن دنبال می‌کنند.  

معاون علوم پزشکی قم با بیان اینکه تزریق واکسن مسئولیتی اجتماعی است افزود: نیازمند اقناع سازی مردم برای اقدام به تزریق واکسن هستیم، از این رو تقاضا داریم تمامی اداره‌ها و سازمان‌ها بیش از پیش پای کار آمده، تا با واکسیناسیون عمومی از شروع پیک جدید کرونا جلوگیری کنیم‌.  

از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در قم بیش از یک میلیون و ۷۴ هزار دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

استان قم طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اول آبان‌ماه جاری در ردیف مناطق زرد و نسبتا پرخطر قرار دارد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdxz0f9yt0z56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما