قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اینکه در زمینه واکسیناسیون نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی بیشتری هستیم گفت: استان قم دارای رتبه نخست در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است که از این‌رو باید از مردم استان تقدیر و تشکر کرد.
رتبه نخست رعایت شیوه‌های بهداشتی به قم اختصاص دارد
رتبه نخست رعایت شیوه‌های بهداشتی به قم اختصاص دارد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن بیست و سومین روز از ماه ربیع الاول به عنوان سالروز ورود حضرت کریمه اهل بیت (س) به قم، به برگزاری نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره و بیان کرد: در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت استان‌های کشور در موضوع شیوع کرونا و آخرین روند مبارزه با آن ارائه شد.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس این گزارش، استان قم دارای رتبه نخست در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است که از این‌رو باید از مردم استان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قم همچنین اضافه کرد: البته در زمینه واکسیناسیون نیاز به تلاش های بیشتری در استان داریم که بخشی از این تلاش ها باید معطوف به اطلاع رسانی و اقناع سازی باشد.

وی در این باره به پشتیبانی های مراجع معظم تقلید اشاره و خاطر نشان کرد: این حمایت ها سبب شده تا بسیاری از تحرک‌های گروه‌های ضد واکسیناسیون خنثی شود.

استاندار قم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خیرین حوزه سلامت و حمایت های گروه های مردمی از مراکز واکسیناسیون در قم اذعان کرد: قم از نظر تعداد مراکز واکسیناسیون رتبه سوم را در کشور داراست، ضمن آن که از نظر ذخیره واکسن هم وضعیت مطلوبی در استان داریم.

وی در ادامه به راه اندازی مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در قم اشاره و اظهار کرد: امیدواریم مجموع تلاش‌های دست‌اندرکاران امر واکسیناسیون در استان، دستیابی به وضعیت مطلوب را به دنبال داشته باشد.

سرمست در ادامه از افراد دارای نفوذ کلام، صاحبن‌ظران و همچنین اصحاب رسانه برای مشارکت در ترویج واکسن دعوت کرد و گفت: البته تشکیلات قضایی استان نیز برای برخورد با واکسن هراسان آماده است.

استاندار قم سپس به الزامات آغاز آموزش حضوری در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: آموزش و پرورش باید زمینه را برای واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان بیشتر از ۱۲ سال فراهم کند تا والدین با اطمینان خاطر بتوانند دانش آموزان خود را روانه مدارس کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfgb8frhbgzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما