دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 100776
منبع : قم نیوز

فعالیت زیرساختی در حوزه بانوان به پشتوانه فقهی نیاز دارد

قم نيوز : معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید را امری ضروری دانست و گفت: نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت‌های زیرساختی در حوزه زنان داریم.
فعالیت زیرساختی در حوزه بانوان به پشتوانه فقهی نیاز دارد
فعالیت زیرساختی در حوزه بانوان به پشتوانه فقهی نیاز دارد
به گزارش قم نیوز انسیه خزعلی در دیدار حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی، با اشاره به فرصت ایجاد شده برای نیروهای انقلابی در راستای حل مشکلات کشور اظهار کرد: امیدواریم با همدلی و تعامل نهادها گام‌های موثری در مسیر اعتلای اسلام برداریم.

وی توانمندی و پشتوانه نظام را جوانان سخت کوش، مبدع، خلاق و جهادی دانست و اضافه کرد: زمانی که با بحران روبرو می‌شویم با اتکا به این جوانان خیلی سریع از آن عبور می‌کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به برنامه بلندمدت دشمنان برای ضربه زدن به نظام خانواده و هویت اسلامی زنان مطرح کرد: بحث جمعیت یکی از حوزه هایی است که دشمنان طی دهه‌های اخیر بر آن متمرکز شده‌ و متاسفانه تاحدی موفق نیز بوده‌اند.

وی افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله کاهش ازدواج و فرزندآوری، طلاق و اعتیاد را از برنامه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: شایسته نیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد چنین آسیب هایی باشیم.

معاون رئیس جمهور اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت‌های زیرساختی در حوزه زنان داریم.

وی بیان کرد: باید با برگزاری جلسات ماهیانه تخصصی با حضور علمای حوزه و دانشگاهیان، مشکلات بانوان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و برای آن‌ها راهکار کارشناسانه ارائه شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciyuazqt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما