جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 100848

مسؤولان استان قم باید به دنبال تعامل باشند

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ما در استان بنای بر تعامل داریم زیرا هر چه خیر و برکت است از تعامل حاصل می‌شود، گفت: مسؤولان باید در کارها و برنامه‌ها به دنبال تعامل و خدمت به مردم باشد.
مسؤولان استان قم باید به دنبال تعامل باشند
مسؤولان استان قم باید به دنبال تعامل باشند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار بهرام سرمست استاندار سابق قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اینکه اکنون در ایام حضور حضرت معصومه سلام الله علیها در قم قرار داریم، اظهار کرد: ایشان با ورودشان عطر حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت(ع) را در این سرزمین آوردند و مرکزی برای کارهای خیر شدند.

وی با بیان اینکه ما در استان قم بنای بر تعامل داریم زیرا هر چه خیر و برکت است از تعامل حاصل می شود، گفت: انسان باید در کارها و برنامه‌ها به دنبال تعامل و خدمت به مردم باشد و خوشبختانه ایام مسئولیت شما از نظر کاری به دور از حاشیه بود و تعامل خوبی برقرار شد که همین مسئله این ایام را از شیرین ترین ایام کاری برای ما کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: امروز هم که بنا بر مصلحت شخص دیگری در این استان مشغول به کار می‌شود از شما تشکر می‌کنیم و به یاد شما هستیم و امیدواریم که عمر طولانی در خدمت نظام اسلامی داشته باشید.

در ابتدای این دیدار نیز بهرام سرمست استاندار قم با تشکر از آیت الله سعیدی از کمبودها و کم و کاست‌هایی که احیانا وجود داشته است عذرخواهی کرد و گفت: قبول مسئولیت در استان قم یک انتخاب دلی بود و در کنار انجام وظایف سازمانی و حاکمیتی این فرصت را غنیمت می‌دانستم تا به دین خدمت و ادای دین کنم.

وی افزود: من در روزی که به این استان آمدم با حضرت معصومه سلام الله علیها عهد و پیمان بستم که اگر خدمتی انجام می‌شود ثوابی برای آخرت باشد و امیدواریم که خداوند به لطف و کرم خود این خدمت را از ما قبول کند و کم ما را به زیاد خود بپذیرد.

استاندار قم با بیان اینکه با آمدن کرونا ما در تعارض بین عقل و دل بودیم و عقل حکم می کرد که از سلامت مردم صیانت کنیم، گفت: ایجاد محدودیت برای تجمعات در اختیار مکنونات قلبی ما نبود ولی در حدی که اختیار و توان داشتم سعی کردم که این محدودیت به نوعی با اعتقادات سازش پیدا کند و بین سلامت معنوی و سلامت جسمی تعادل برقرار شود.

وی با بیان اینکه امروز که پایان مأموریت من است این ویروس در استان در وضعیت زرد قرار دارد و فوتی‌ها امروز صفر شده است، گفت: برای ما حتی فوت یک نفر هم سنگین است بنابراین این ایام دوران سختی بود و خدا را شاکر هستم که به من توفیق خدمت در سخت‌ترین روزگار این مردم و در شریف‌ترین مکان را داد و امیدوارم که در آخرت شرمنده اهل بیت(ع) نباشم.

سرمست گفت: از تعامل شما در جایگاه نماینده ولی فقیه در باب تعطیلی حرم و رعایت پروتکل‌ها در حرم و تعاملاتی که در مسائل فرهنگی استان داشتید کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5uazvt1auv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما