قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه هزار و ۴۰۸ نفر از کادر درمان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: به زودی افراد بالای ۶۰ سال نیز می توانند دوز سوم را تزریق کنند.
هزار و ۴۰۸ نفر ازکادر درمان قم دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند
هزار و ۴۰۸ نفر ازکادر درمان قم دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۳۵۵ دوز بوده است که ۷۳۲ هزار و ۹۷۳ نفر دوز اول را دریافت کرده‌اند، گفت: ۴۳۷ هزار و ۹۷۴ نفر نیز دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۰۸ نفر از کادر درمان نیز دوز سوم را دریافت کرده‌اند، افزود: به زودی افراد بالای ۶۰ سال هم دوز سوم واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در استان نیز به ۶۶ و نیم درصد رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر از نظر واکسیناسیون در کشور عقب هستیم و امیدواریم این عدد با همکاری مردم به بالای ۸۰ درصد برسد.

قدیر با بیان اینکه از نظر زیرساخت‌های واکسیناسیون در کشور رتبه سوم را با ۱۸ مرکز تجمیعی، ۲ مرکز شبانه روزی، ۲ اتوبوس آمبولانس سیار، ۲۸ مرکز جامع شهری و ۱۴ مرکز روستایی دارا هستیم، گفت: اما از نظر تزریق واکسن نیازمند همکاری مردم با کادر درمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌های پیشگیری از موج بعدی کرونا در استان قم، واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، افزود: واکسن پاستو کووک در استان به افراد بالای ۱۸ سال نیز تزریق می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcew78znjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما