سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 100928

تداوم یکه‌تازی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با عبور از سد آویژه صنعت پارسا مشهد به روند پیروزی‌های خود تداوم بخشید.
تداوم یکه‌تازی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال
تداوم یکه‌تازی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال
به گزارش قم نیوز شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم در ششمین هفته رقابت‌های مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در تالار آزادی برابر تیم آویژه صنعت پارسا مشهد صف‌آرایی کرده و از این بازی با برتری خارج شدند.

نماینده بسکتبال استان قم در نیمه نخست این دیدار جذاب و تماشایی با حساب ۵۸ بر ۴۳ از حریف خود پیشی گرفته و در نیمه دوم نیز با ادامه نمایش برتر خود سرانجام به پیروزی ۹۱ بر ۷۹ دست یافت تا در ششمین هفته بازی‌های گروه دوم لیگ برتر پنجمین برد متوالی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

شیمیدر قم که در این فصل به ترتیب رعد پدافند هوایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران و آویژه صنعت پارسا مشهد را مغلوب کرده، در هفته پایانی از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر باید روز جمعه ۲۱ آبان ماه در سالن آزادی برابر تیم مهرام به میدان برود.

تیم بسکتبال شیمیدر که پنجمین برد این فصل را در حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه به دست آورد، یک دیدار معوقه از هفته چهارم با مس رفسنجان نیز در پیش دارد که طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال این بازی روز چهاردهم آذر ماه برگزار خواهد شد.

در جدول رده‌بندی گروه دوم از فصل جاری مسابقات لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته ششم تیم مهرام تهران که نخستین باخت خود را این هفته برابر مس رفسنجان پذیرفته از ۶ بازی با ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست ایستاده و شیمیدر قم از ۵ بازی با ۱۰ امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.

همچنین تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران و اکسون تهران با ۸ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند، سپاهان اصفهان با هفت امتیاز، صنایع هرمزگان به همراه آویژه صنعت پارسا مشهد با ۶ امتیاز از پنج بازی و مس رفسنجان با چهار امتیاز از دو مسابقه در رده‌های پنجم تا هشتم گروه دوم ایستاده‌اند.

برنامه و نتایج شیمیدر قم در گروه دوم مقدماتی:

هفته اول: شیمیدر قم ۸۹ – رعد پدافند هوایی تهران ۵۰

هفته دوم: سپاهان اصفهان ۶۰ – شیمیدر قم ۷۵

هفته سوم: شیمیدر قم – مس رفسنجان (معوقه یکشنبه ۱۴ آذر)

هفته چهارم: شیمیدر قم ۸۷ – صنایع هرمزگان ۴۲

هفته پنجم: شیمیدر قم ۸۴ – اکسون تهران ۵۰

هفته ششم: آویژه صنعت پارسا مشهد ۷۹ – شیمیدر قم ۹۱

هفته هفتم: مهرام تهران – شیمیدر قم (جمعه 21 آبان)

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchivnz623nvwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما