سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 100944
آیت الله نوری همدانی تاکید کرد؛

ضرورت تبدیل قم به شهری نمونه در جهان اسلام

قم نيوز : آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید با تلاش در بخش‌های مختلف، قم به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود گفت: مسئولان با انجام وظایف و مسئولیت‌های خود در این کار اهتمام ورزند.
ضرورت تبدیل قم به شهری نمونه در جهان اسلام
ضرورت تبدیل قم به شهری نمونه در جهان اسلام
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار استاندار قم با بیان اینکه باید تلاش شود تا با پیشرفت در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قم به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود، گفت: برنامه ریزی برای پیشرفت و کاهش دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم، با تحقق حجاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر موضوعات مهمی است که باید تحقق آن عملی شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت جایگاه و تاریخچه قم در جهان اسلام افزود: شهر قم منشأ و آغاز گر قیام علیه نظام ستم شاهی و شهر انقلاب است و اسلام و انقلاب از قم آغاز شده است و لازم است این شهر در تمام زمینه‌ها پیشرفت کند.

وی با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم قم و شهر کریمه اهل بیت (س) ادامه داد: شهر کریمه اهل بیت (س) باید بیش از این در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و با توجه به اهمیت قم در تاریخ تشیع و وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) مسئولان توفیق خدمت در این شهر را قدر بدانند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjxdyjw6dx1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما