پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : 100989

ماجرای «آقا رضا» و درخشش در لیگ برتر بدمینتون

قم نيوز : رقابت‌های فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور به فرصتی برای درخشش استعدادهای قمی این رشته ورزشی تبدیل شده است.
ماجرای «آقا رضا» و درخشش در لیگ برتر بدمینتون
ماجرای «آقا رضا» و درخشش در لیگ برتر بدمینتون
به گزارش قم نیوز چند سالی است که بدمینتون قم برای رشد و پیشرفت در این رشته ورزشی المپیکی را به سرمایه‌گذاری روی استعدادهای رده‌های سنی پایه آورده است، اقدامی که سبب شده تا نخبه‌های بومی بدمینتون قم فرصت خودنمایی و نمایش توانمندی‌های خود را به دست بیاورند.

هیات بدمینتون استان قم که از سال ۱۳۹۹ بعد از یک دهه بار دیگر در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر کشور نماینده دارد، از این ظرفیت به خوبی استفاده کرده و در کنار بازیکنان مطرح و خوشنام بدمینتون ایران، بازیکنان نخبه و مستعد بومی را نیز به بدنه تیم افزوده است.

یکی از این استعدادهای بومی رضا جانقربان است که هفته به هفته با اعتماد به نفس بالا و روحیه‌ای مضاعف در میدان بزرگ لیگ برتر ظاهر می‌شود، این بازیکن برابر چادرملو اردکان که ترکیبی از ملی‌پوشان بدمینتون ایران است یک نمایش خیره کننده داشت تا خود را به عنوان یکی از بهترین‌های هفته ششم لیگ برتر ایران معرفی کند.


در واقع هفته ششم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور فرصت بسیار خوبی برای نمایش استعداد و توان فوق‌العاده بالای نخبه‌های بومی بدمینتون قم بود، جایی که رضا جانقربان در دومین مسابقه انفرادی جدال رعد پدافند هوایی قم با تیم پرمهره چادرملو اردکان فراتر از انتظار و در حد یک ستاره ظاهر شد.

این در شرایطی است که امسال بازیکنان آینده‌داری همچون رضا جانقربان، محمدمعین خاکی، علیرضا افکانه و غیره، که در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون ایران عضو اصلی تیم رعد پدافند هوایی قم مدافع عنوان قهرمانی فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر باشگاه‌های کشور و یکی از مدعیان قهرمانی فصل ۱۴۰۰ این لیگ به شمار می‌روند، در کنار یک مربی با دانش همچون محمدرضا مطیع چهره پرافتخار اسبق بدمینتون قم به خوبی در حال طی کردن مدارج ترقّی در این رشته هستند.

اما در جدال رعد پدافند هوایی قم برابر چادرملو اردکان در دیدار بزرگ هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور درخشش جانقربان آنقدر زیاد بود که حالا بدمینتون قم امیدوار است در آینده‌ای نزدیک برای حضور در بالاترین سطح لیگ باشگاهی بدمینتون کشور یعنی لیگ برتر به نیروهای بومی تکیه کند، آینده‌ای که امثال جانقربان، خاکی، افکانه و ... به عنوان بومی‌های مستعد بدمینتون قم می‌سازند.

هم‌بازی‌های جانقربان و همچنین تماشاگران حاضر در تالار فرهمند موحد قم در زمان درخشش این بازیکن در میدان رقابت‌، از سر شوق و علاقه به وی و با نیّت افزایش انرژی و روحیه جانقربان در مقابل حریف، با شعار «آقا رضا، آقا رضا» این چهره مستعد و خوش‌آتیه بدمینتون قم را تشویق کرده و حمایت می‌کردند که از اتفاقات جالب دیدار هفته ششم رعد پدافند هوایی قم برابر چادرملو اردکان بود و در خاطره حاضرین در سالن به یادگار ماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcev78zojh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما