جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : 101002
منبع : قم نیوز

رفع موانع توسعه شهرستان کهک قم دنبال می‌شود

قم نيوز : سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در سفر یکروزه خود به شهرستان کهک بر لزوم توجه به توسعه و تامین زیرساخت‌های گردشگری مذهبی، راه دسترسی و ارتقاء شاخص های سلامت و بهداشت در شهرستان کهک تاکید کرد.
رفع موانع توسعه شهرستان کهک قم دنبال می‌شود
رفع موانع توسعه شهرستان کهک قم دنبال می‌شود
به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در سفر خود به شهرستان کهک که با همراهی برخی مدیران استانداری قم انجام شد، با اشاره به لزوم عمل به تکالیف اجرایی و خدمت به مردم، اظهار کرد:  توسعه  زیرساخت ها ، رفع موانع و ایجاد ادارات در شهرستان شهید پرور کهک باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 استاندار قم با اشاره به موقعیت گردشگری کهک و حضور گردشگران در این شهرستان، افزود: باید از این ظرفیت در زمینه توسعه  گردشگری مذهبی استفاده شود و در کنار آن مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

شاهچراغی موضوع راه دسترسی و خدمات بهداشت و درمان در سطح شهرستان کهک را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در راستای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملی، برگزاری نشست هم اندیشی با شوراها و دهیاری های شهرستان کهک در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت اقناع سازی و اطلاع رسانی اهمیت فرآیند واکسیناسیون در مقابله با بیماری کرونا در تمام استان، ادامه داد: در راستای ترویج واکسیناسیون در سطح شهرستان ها مدیران مربوطه با جدیت پیگیر امور باشند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان ضرورت شناسایی مشکلات و موانع توسعه شهرستان کهک، تصریح کرد: مدیران استان و شهرستان کهک تمام توان خود را برای رفع این موانع بکار گیرند.

گفتنی است در این برنامه یک روزه که با غبار روبی مزار شهدای والامقام گلستان شهدای کهک و ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان آغاز شد، مسائل مربوط به گردشگری مذهبی، راه های دسترسی، توسعه روستاها و بوم گردی، ایجاد مراکز آتش نشانی و موضوع گاز رسانی به روستای امامزاده اسماعیل مورد برسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbg8b85rhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما