شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 101019

بازگشت رعد پدافند قم به کورس قهرمانی

قم نيوز : تیم رعد پدافند هوایی قم آخرین هفته نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل رقیب البرزی خود و خاطره‌ای خوش به پایان رساند.
بازگشت رعد پدافند قم به کورس قهرمانی
بازگشت رعد پدافند قم به کورس قهرمانی
به گزارش قم نیوز دیدارهای دور رفت از فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با درخشش بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم برابر تیم پروتئین ۹۹ البرز به پایان رسید و نماینده استان قم خود را به رتبه دوم جدول و یک قدمی جایگاه نخست لیگ رساند.

شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم که در سالن شریعتی برابر تیم پروتئین ۹۹ البرز به میدان رفتند، با ترکیب محمد پایروند، امیر قاسمی، مهران شهبازی، صدرا صادقی و رضا جانقربان به برتری ۴ بر ۱ دست یافته و بدین‌ترتیب پنجمین پیروزی خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر را رقم زدند.

با توجه به شکست تیم‌های چادرملو اردکان برابر شهرداری شهر بابک و باخت هیات سیستان و بلوچستان مقابل توس‌مسیر مشهد، فرصت بسیار خوبی برای صعود بدمینتون‌بازان رعد پدافند هوایی قم در جدول رده‌بندی برتر ایجاد شد و نماینده قم با این نتیجه به جایگاه دوم جدول رسید تا بیش از پیش به قهرمانی امیدوار بماند.

 انفرادی اول: محمد پایروند ۲ (رعد قم) - ارشیادعمل کننده ۱ (پروتئین ۹۹ البرز)

 انفرادی دوم: مهران شهبازی ۲ (رعد قم) - میکائیل مرعی صفر (پروتئین ۹۹ البرز)

 دوبل اول: محمد پایروند و امیر قاسمی ۲ (رعد قم) - مهرداد رحمانی و سپهر سعادت صفر (پروتئین ۹۹ البرز)

 دوبل دوم: مهران شهبازی و صدرا صادقی ۲ (رعد قم) - ارشیا عمل کننده و ایمان معمارپور صفر (پروتئین ۹۹ البرز)

 انفرادی سوم: رضا جانقربان صفر (رعد قم) - مهرداد رحمانی ۲ (پروتئین ۹۹ البرز)

در جدول رده‌بندی مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تا پایان نیم‌فصل، تیم شهرداری شهر بابک با ۷ پیروزی در جایگاه نخست قرار دارد و تیم رعد پدافند هوایی قم با ۵ برد و ۲ باخت در تعقیب صدرنشین است، ضمن اینکه تیم‌های چادرملو اردکان و هیات سیستان و بلوچستان با ۴ برد و ۳ باخت رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvvevhuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما