سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 101069

لزوم تاسی به رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و نظرات علمی

قم نيوز : دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن دعوت از مردم قم برای مشارکت فعال در تکمیل سریع‌تر واکسیناسیون کرونا؛ بر لزوم تاسی به رهبری معظم و مراجع عظام تقلید و نظرات علمی درباره واکسیناسیون تاکید کرد.
لزوم تاسی به رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و نظرات علمی
لزوم تاسی به رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و نظرات علمی
به گزارش قم نیوز دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای از مردم شریف استان قم برای مشارکت فعال در کامل کردن سریع‌تر واکسیناسیون کرونا دعوت کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

مردم عزیز و متعهد استان قم

با سلام

تمام ارکان کشور در دو سال گذشته تحت تأثیر بحران شیوع ویروس کرونا، آسیب قابل توجه‌ای را متحمل شدند و در این ایام بسیار سخت، جامعه سلامت استان در کنار شما عزیزان در بحرانی‌ترین شب‌ها و روزها که یادآور رشادت‌های دوران دفاع مقدس می‌باشد، توانستند با تمام توان در راستای کسب رضایت پروردگار و خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند.

در این راه، پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان لحظه‌ای برای سلامت جامعه درنگ نکرده و تا پای جان در راه خدمت به خلق قدم نهادند که نتیجه آن شهادت جمعی از کادر حوزه سلامت استان قم بود.

مردم ولایت‏مدار و انقلابی قم در تمامی صحنه‌های نهضت امام خمینی (ره) از پیشگامان و تأثیر گذاران تمامی عرصه‌ها بودند و هم‌اکنون که در گام دوم انقلاب هستیم، علم پزشکی در ایران با رشد و تعالی خود توانسته، نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه و جهان جایگاه شایسته‌ای به دست آورد.

اینک که وظیفه کاهش اثرات این بیماری مهلک کرونا بر عهده این دلیرمردان و شیر زنان سپرده شده، شایسته است که دلسوزی‌هایشان از سر صدق پنداشته شود و به نظرات غیرعلمی افراد غیرمتخصص توجه‌ای مبذول نگردد.

هم‌اکنون تنها راه برون‌رفت از این شرایط خاص، واکسیناسیون کامل و حداکثری است تا دیگر شاهد موج‌های بزرگ و همه‌گیری بیماری و از دست رفتن عزیزانمان و تعطیلی‌ها نباشم زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به فعال بودن چرخه اقتصاد و آموزش نیاز دارد.

دانشگاه علوم پزشکی قم از مردمی که همواره در صحنه‌های تلاش و ایثارگری برای تداوم عزت این انقلاب، در صف مقدم حضور داشته و دارند دعوت می‌نماید همچون گذشته با تاسی از گفتار و عمل مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و نیز اطباء و مراجع علمی با انجام مسئولیت فردی و اجتماعی خود در کامل کردن واکسیناسیون ضمن کمک به سربلندی میهن اسلامی یاری‏گر کادر بهداشت و درمان در این مبارزه باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepz8zojh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما