?>?> شیمیدر در خانه بسکتبال قم اردو زد | قم نیوز
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 101081

شیمیدر در خانه بسکتبال قم اردو زد

قم نيوز : تیم دوم باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر با مدیریت هادی عامری، سرمربیگری امید موحدنژاد و سرپرستی محسن عباسی به عنوان نماینده قم در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
شیمیدر در خانه بسکتبال قم اردو زد
شیمیدر در خانه بسکتبال قم اردو زد
به گزارش قم نیوز فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در راه است و شیمیدر قم به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در دوره جدید این بازی‌ها، تمرینات خود را به شکل منظم زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند تا با قدرت به مصاف حریفان برود.

در واقع این تیم دوم باشگاه‌ شیمیدر در بخش مردان است که در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می‌کند، تیمی که مدیریت آن را سرپرست فصل قبل تیم لیگ برتری شیمیدر و یکی از بازیکنان با سابقه بسکتبال ایران یعنی هادی عامری بر عهده دارد.

همچنین سکان هدایت تیم بسکتبال شیمیدر قم در لیگ دسته اول ایران به مربی سابق تیم‌ ملی جوانان ایران یعنی امید موحدنژاد سپرده شده، ضمن اینکه داور ملی بسکتبال استان قم یعنی محسن عباسی نیز که سابقه قضاوت در لیگ‌ برتر باشگاه‌های کشور را دارد به عنوان سرپرست این تیم منصوب شده است.

در شرایطی که هنوز برنامه و زمان دقیق برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام نشده، شیمیدری‌ها مدتی است که تمرینات خود را به شکل منظم در خانه بسکتبال قم برگزار می‌کنند تا در بهترین شرایط برابر حریفان شرکت کننده در این مسابقات صف‌آرایی کنند.

همچنین ابوالفضل آزادفلاح و مهدی رحیمی بازیکنان اسبق و مربیان فعلی بسکتبال قم دیگر اعضای کادر فنی تیم شیمیدر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور هستند، لیگی که جلسه هماهنگی آن برگزار شده و تیم‌ها منتظر برنامه مسابقات هستند.

این هفته امیرحسین صفرزاده قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر نیز به خانه بسکتبال قم رفت و روند آماده‌سازی تیم دسته اولی شیمیدر قم را زیر نظر گرفت، همچنین در حاشیه این حضور، صفرزاده با سرمربی و سرپرست تیم دوم بانوان شیمیدر دیدار و گفت و گو کرد، در حالی که تیم دوم بانوان شیمیدر نیز در قم تمرینات خود را برگزار می‌کند و به سرمربیگری زهرا گلی آماده مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم ایران می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcivzazzt1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما