پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 101104

وزیر اطلاعات با آیت‌الله سعیدی دیدار کرد

قم نيوز : وزیر اطلاعات امروز در سفر به قم، با آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دیدار و گفت‌و گو کرد.
وزیر اطلاعات با آیت‌الله سعیدی دیدار کرد
وزیر اطلاعات با آیت‌الله سعیدی دیدار کرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی گفت: باید با هم افزایی و تعامل و شناخت مسائل، شیطنت های دشمنان را شناسایی کنیم و مانع نفوذ شویم.

وی افزود: دشمن امروز در منطقه با شکست‌های مختلف روبرو شده و در رسیدن به اهداف و توطئه‌های استکباری خار و ذلیل شده است.

تولیت آستان کریمه اهل بیت(س) گفت: باید برای حل مشکلات با یک نگاه کلان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرد.

حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات هم در این دیدار با اشاره به ایجاد فضای امید در مردم بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تلاش در راستای حل مشکلات مردم و موفقیت در حوزه سلامت افزود: دولت سیزدهم با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و در این مسیر از همه فرصت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با شناخت کامل و دقیق از اهداف استکباری و رصد دقیق اطلاعاتی، تحرکات دشمنان را زیر نظر دارند گفت: دشمن هیچگاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نمی دارد و از همه توطئه ها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده می‌کند و هوشمندی و هوشیاری عمومی همواره راه پیروزی و سرافرازی بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7z8zejh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما