جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 101109

ادامه دادن راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و استقامت است

قم نيوز : فرمانده سپاه استان قم در مراسم یادواره شهید زین الدین، سرداران و 6090 شهید استان قم، گفت: ادامه راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و پایداری همه علاقه‌مندان به راه و سبک زندگی شهدا است.
ادامه دادن راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و استقامت است
ادامه دادن راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و استقامت است
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا موحد شامگاه پنجشنبه در مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید مهدی زین الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم در مجتمع امام خمینی(ره) قم، با اشاره به دلاوری ها و ایثار شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: اینکه امروز ما خواهان ادامه دادن راه شهدا هستیم، نشانه بشارت و عنایت شهدا است و باید در این مسیر با استقامت و استواری گام برداریم.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر نقش بی بدیل لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در عرصه خدمت‌رسانی و در طول دفاع مقدس افزود: لشکر ۱۷ قم در هشت سال جنگ تحمیلی عملیات مختلفی از جمله ۲۸ عملیات پدافندی با ۴۷ گردان انجام داده و حضور موثری داشته است.

وی با اشاره به حضور این لشکر و نقش آن در آزادسازی مناطق مختلف سوریه تصریح کرد: لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) قم علاوه بر نقش‌آفرینی در تامین امنیت مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور، در جبهه مقاومت نیز حضور یافت و با شکست حصر شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا، زمینه پیروزی های دیگری را نیز برای جبهه مقاومت فراهم کرد.

موحد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای قم در سال آینده، عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کنگره ملی شهدا باید تولید محور بوده و برانگیختگی ایجاد کند.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و مردم قم حضور پرشوری داشتند. وزیر اطلاعات، آیت الله سعیدی امام جمعه قم، استاندار و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین این یادواره با مرثیه سرایی حاج مهدی سلحشور همراه بود و در پایان این مراسم از کتاب «از قم تا قم» رونمایی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyvevhuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما