جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 101119

دومین پیروزی ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران

قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم به دومین پیروزی خود در پیکارهای فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور دست یافت.
دومین پیروزی ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران
دومین پیروزی ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران
به گزارش قم نیوز فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با انجام دیدارهای هفته سوم پیگیری شد و هشت تیم لیگ برتری در دو گروه چهار تیمی، چهار مسابقه حساس در شهرهای مختلف برگزار کردند که در یکی از این بازی‌ها تیم ایثار شیمیدر قم مقابل نماینده خراسان‌رضوی به برتری رسید تا دومین برد خود را کسب کند.

در شرایطی که این هفته تیم‌های مخابرات اصفهان و جانبازان فارس در گروه نخست مقدماتی موفق به شکست تیم‌های امید اراک و هیات خوزستان شدند، در گروه دوم نیز تیم‌های ایثار شیمیدر قم و شهروند آمل در ادامه روند پیروزی‌های خود از سد آویژه صنعت پارسا مشهد و هیات زنجان گذشتند.

این مرحله از بازی‌ها به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در حالی برگزار می‌شود که شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار شیمیدر قم برابر تیم آویژه صنعت پارسا مشهد یک بازی برتری ارائه کرده و در پایان ۴۰ دقیقه رقابت به برتری ۶۹ بر ۵۷ دست یافتند.

دیدارهای این مرحله به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان تعطیل شد و دور برگشت بازی‌های مقدماتی از ۲۵ آذر پیگیری می‌شود و تیم‌ها تا ۹ دی ماه در مجموع 6 هفته رفت و برگشت پیکار می‌کنند.

در ادامه نوبت به بازی‌های پلی‌آف رسیده و تیم‌ها از نیمه دوم دی‌ماه در این مرحله به شکل ۲ از ۳ رقابت‌ها را ادامه می‌دهند تا چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را معرفی کنند.

تیم ایثار شیمیدر قم در هفته نخست که میهمان تیم شهروند آمل بود نتیجه را واگذار کرد اما در ادامه موفق به شکست تیم‌های هیات زنجان و آویژه صنعت پارسا مشهد شد تا با کسب پنج امتیاز از سه بازی بعد از تیم ۶ امتیازی شهروند آمل در جایگاه دوم جدول بایستد.

نتایج دیدارهای هفته سوم:

گروه نخست:

مخابرات ایران منطقه اصفهان ۶۸ – امید اراک ۵۲

جانبازان فارس ۷۲ – هیات خوزستان ۵۵

گروه دوم:

شهروند آمل ۸۹ – هیات زنجان ۶۱

ایثار شیمیدر قم ۶۹ – آویژه صنعت پارسا مشهد‌ ۵۷

برنامه بازی‌های ایثار شیمیدر قم در دور برگشت مقدماتی:

هفته چهارم: ایثار شیمیدر قم – شهروند آمل (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۲۵ آذر در قم)

هفته پنجم: هیات زنجان – ایثار شیمیدر قم (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۲ دی در قم)

هفته ششم: ایثار شیمیدر قم – آویژه صنعت پارسا مشهد (ساعت ۱۵ – پنجشنبه ۹ دی در قم)

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca66n6o49nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما