شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : 101136

فوتسال قم 3 پله صعود کرد

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم با کسب چهارمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سه پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
فوتسال قم 3 پله صعود کرد
فوتسال قم 3 پله صعود کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از دوران سختی که فوتسالیست‌های فردوس و علاقمندان پرتعداد این رشته در قم بین هفته‌های سوم تا هشتم فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تحمل کردند و شاهد 6 باخت متوالی فردوس در لیگ بودند، حالا این تیم وضعیت را تغییر داده است.

دیدارهای هفته دهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران در حالی به انجام رسید که یکی از تیم‌های پیروز هفت مسابقه این هفته فردوس قم بود که در خانه حفاری اهواز به برتری 3 بر 1 رسید تا سه امتیاز این دیدار حساس را به اندوخته‌های خود بیافزاید.

این هفته تیم فردوس قم به چهارمین برد خود دست یافت و توانست در دیداری که ستاره تمام نشدنی این تیم یعنی روح‌الله ایثاری باز هم درخشید و دو گل زد در کنار دیگر گل توسط مسعود عباسی جوان و آینده‌دار، پیروز میدان شده و با سه پله صعود از مکان یازدهم به رتبه هشتم برسد.

تا پایان هفته دهم و در فاصله سه هفته تا فرارسیدن نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر، تیم فردوس قم با 12 امتیاز حاصل از چهار برد، بدون تساوی، 6 باخت، 22 گل زده، 34 گل خورده، تفاضل گل منفی 12 در رده هشتم ایستاده، البته فاصله این تیم با نهم تا یازدهم بسیار اندک است.

در این رده‌بندی تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان با 25 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، تیم سن‌ایچ ساوه با 24 امتیاز دوم است و تیم‌های 23 امتیازی مس سونگون ورزقان و مقاومت البرز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند و این هفته تیم فردوس قم در خانه پذیرای تیم رده چهارم جدول یعنی مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام‌ / 137
https://qomnews.ir/vdcjtvevmuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما