سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : 101184
رئیس مرکز بهداشت استان قم:

۵۸ درصد مردم قم واکسن کرونا را تزریق کرده اند

قم نيوز : رئیس مرکز بهداشت استان قم از واکسیناسیون ۵۸ درصدی مردم قم خبر داد.
۵۸ درصد مردم قم واکسن کرونا را تزریق کرده اند
۵۸ درصد مردم قم واکسن کرونا را تزریق کرده اند
به گزارش قم نیوز سیامک محبی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۵۸ درصد مردم قم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: حدود ۶۸ درصد از مردم قم دوز اول و ۴۸ درصد مردم هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به فراهم شدن گسترده زیرساخت‌های مناسب برای واکسیناسیون مردم، افزود: مردم چندان اقبالی به واکسیناسیون نشان نداده‌اند و از حیث آماری واکسیناسیون قم، آخرین استان کشور است.

وی با تاکید بر اینکه واکسن در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ایمن‌ترین ترین راه برای جلوگیری از اوج گیری دوباره بیماری است و زمانی در سطح استان به ایمنی جمعی می‌رسیم که دست‌کم ۷۵ درصد از مردم هر دو دز واکسن را تزریق کرده باشند، ادامه داد: در حال حاضر ۶۳ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان واکسن زده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه آمار واکسیناسیون در بین دانش آموزان در قم نیز پایین است، گفت: نظارت دقیق بر مراکز آموزشی انجام خواهد گرفت و در صورتی که شیوه نامه‌های بهداشتی، از جمله زدن ماسک، حفظ فاصله گذاری، باز بودن پنجره‌ها و… در مدرسه‌ای رعایت نشود، قطعاً با آن مدرسه برخورد خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4sqs02bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما