قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه زمانی که مقام معظم رهبری امر به واکسیناسیون می‌کنند، به‌عنوان امام امت نباید اعتراضی به این روند باشد، تاکید کرد: مخالفت با واکسیناسیون کرونا "دهن‌کجی به نظام و ولی‌امر" است.
آیت‌الله سیفی‌مازندرانی: مخالفت با واکسیناسیون کرونا دهن‌کجی به نظام اسلامی و ولی‌امر است
آیت‌الله سیفی‌مازندرانی: مخالفت با واکسیناسیون کرونا دهن‌کجی به نظام اسلامی و ولی‌امر است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه قم و از جانبازان دوران دفاع‌مقدس، در پایان درس خارج فقه امروز خود در مسجد سلماسی  در واکنش به تجمع مخالفان واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: پیرامون واکسیناسیون، مقام معظم رهبری با اعتقاد به اینکه حکومت در این امر باید مداخله کند تا این مریضی ادامه پیدا نکند و باعث شود کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی و آموزش و پرورش مختل شود و نظام ضربه بخورد؛ حکومت مداخله کرد اما در سویی دیگر، عده‌ای تحصن کردند که چرا واکسن می‌زنید؟، چرا واکسن می‌آورید؟، چرا واکسیناسیون اجباری شده است؟

آیت‌الله سیفی‌مازندران با بیان مطلب فوق تاکید کرد: این ندای امام و یک حق و حقیقت لازم است، ولی‌فقیه به شما می‌گویند باید واکسن بزنید، آن وقت شما دارید اعتراض می‌کنید؟ دشمنان قسم‌خورده نظام پس از دیدن این تجمعات، این‌ موضوعات را بهانه می‌کنند و اصل نظام را به مخاطره می‌اندازند، پس از آن یک عده نیز بدون اطلاع از پیامد اقداماتشان با این‌ها همراه می‌شوند. این مخالفت‌ها در واقع دهن‌کجی به نظام و ولی‌امر است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3zaz3t1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما