چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 101209

ارزیابی تیم‌های شیمیدر قم در مصاف تدارکاتی

قم نيوز : تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در فصل 1401 – 1400 لیگ‌های بسکتبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند.
ارزیابی تیم‌های شیمیدر قم در مصاف تدارکاتی
ارزیابی تیم‌های شیمیدر قم در مصاف تدارکاتی
به گزارش قم نیوز تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و همچنین فرصت پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران فرصت بسیار مناسبی بود تا تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی شیمیدر به عنوان سرمایه‌های انسانی این باشگاه در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر بروند.

سالن آفتاب میزبان شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم لیگ برتری شیمیدر و شاگردان امید موحدنژاد در تیم دسته اولی شیمیدر بود و بازیکنان هر دو تیم در آستانه بازی‌های حساس خود در فصل جاری مسابقات باشگاهی ایران با انگیزه بسیار بالا در مقابل یکدیگر بازی کردند.

این دیدار دوستانه مهمتر از نتیجه، یک فرصت ایده‌آل برای مربیان هر دو تیم به منظور ارزیابی از میزان آمادگی بازیکنان‌شان در آستانه دور برگشت پیکارهای فصل جاری لیگ برتر ایران و پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور بود.

تیم لیگ برتر در غیاب ملی پوشان خود که در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2023 بسکتبال هستند و همچنین جوانان شایسته و آینده دار تیم دسته اول عملکرد بسیار خوبی در این دیدار ارائه کردند و سرانجام تیم لیگ برتر ۷۸ بر ۴۸ این بازی را برد.

این در شرایطی است که تیم لیگ برتری شیمیدر قم از بعد از مصاف 14 آذر ماه با تیم مس رفسنجان در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر بلافاصله وارد بازی‌های دور برگشت لیگ برتر بسکتبال مردان ایران می‌شود و تیم دسته اولی شیمیدر نیز منتظر قرعه‌کشی و اعلام زمان بازی‌های لیگ دسته اول است.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم لیگ برتری شیمیدر قم امسال در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پنج پیروزی مقابل تیم‌های رعد پدافند هوایی، صنایع هرمزگان، فولاد مبارکه سپاهان، اکسون تهران و آویژه صنعت پارسا مشهد کسب کرده و نتیجه یک مسابقه را به مهرام واگذار کرده‌اند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaw6n6o49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما