چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 101213
منبع : قم نیوز

بسیج؛ فرهنگی که هرگز فرسوده نخواهد شد

قم نيوز : سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم گفت: شاکله بسیج یک فرهنگ و تفکر عدالتخواه و با ایمان است که هیچگاه فرسوده نخواهد شد.
بسیج؛ فرهنگی که هرگز فرسوده نخواهد شد
بسیج؛ فرهنگی که هرگز فرسوده نخواهد شد
به گزارش قم نیوز سیدحسن حسینی نوده، سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین و گرامیداشت هفته بسیج با بیان آن که سلاح بسیج و بسیجی، ایمان و منطق او برقراری عدالت اسلامی است، گفت: ریشه شجره طیبه بسیج به حضرت علی بن ابیطالب (ع) می‌رسد که هدف ایشان از برقراری حکومت، برپایی عدالت و قسط اسلامی و مبارزه با جور و فساد در سراسر عالم بوده است.

حسینی نوده ضمن برشمردن ویژگی‌های یک بسیجی، تبعیت از، ولی فقیه زمان را بارزترین ویژگی دانست که برای عمل به فرمان‌های، ولی امر مسلمین جهان در همه عرصه‌ها نهایت تلاش و کوشش خود را انجام داده و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند بود.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم، توان هر بسیجی را به تنهایی توان یک ملت دانست و اظهار کرد: هر بسیجی به تنهایی، یک ملت است و همیشه و در همه حال برای فدای جان در راه اسلام بر کسی منت نمی‌گذارد و فقط با خدای خود معامله می‌کند.

حسینی نوده خاطر نشان کرد: بسیج خود یک فرهنگ است و بسیجی نیز فرهنگ‌ساز است و هر زمان که فرهنگ بسیجی در مسئولین ما رشد و تعالی پیدا نمود و تقویت شد؛ در تمامی زمینه‌ها پیشرفت داشته ایم.

او ادامه داد: شاکله بسیج یک فرهنگ و تفکر عدالتخواه و با ایمان است که هیچگاه فرسوده نخواهد شد.

حسینی نوده با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور تأکید کرد: تجربه ثابت کرده است که هرگاه نگاه به درون کشور داشته باشیم، با همدلی و اتحاد و با همراهی مردم توانسته‌ایم به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم و یا نزدیک شویم.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم افزود: پر ظرفیت‌ترین قلب‌ها، قلب بسیجی است و هیچ افتخاری در این دنیا بالاتر از بسیجی بودن نیست؛ چرا که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام و بسیج قلب من است.»

او در پایان با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «بسیج پاره تن مردم است. بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.» نقش بسیج و بسیجیان را در این عرصه بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: بسیج در موضوعات گوناگون از جمله سبک زندگی اسلامی، خودکفایی اقتصادی، علمی و پژوهشی، معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، عدالت و مبارزه با فساد، می‌تواند نقش آفرینی کند و همچون گذشته بدرخشد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfyydymw6dx0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما