قم نيوز : رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات با تکیه بر توانمندی‌های جامعه متخصص و متعهد بسیج محقق می‌شود.
شبکه ملی اطلاعات به تخصص جامعه متعهد بسیجی نیاز دارد
شبکه ملی اطلاعات به تخصص جامعه متعهد بسیجی نیاز دارد
به گزارش قم نیوز محمد خوانساری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از تمامی همکاران این سازمان به ویژه اعضای بسیج درخواست کرد در پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات در لایه‌های مختلف یاری رسانند.

وی گفت: اصلی‌ترین انتظار از سازمان فناوری اطلاعات ایران، پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات در لایه خدمات است و این مهم با همکاری کلیه اعضای این سازمان به ویژه توانمندی‌های جامعه مهندسین متخصص و متعهد بسیج محقق می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات در این نشست خطاب به جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان فناوری اطلاعات، معاونت بسیج خواهران و برخی اعضای فعال اظهار داشت که از منظر ملاحظات کاری و اخلاقی الگوی سایر همکاران باشند و با خلوص نیت، موجبات رشد و برکت را در این سازمان ایجاد کنند.

در این نشست، محمد عباسی لاهرودی جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان فناوری اطلاعات ایران به ارائه گزارش عملکرد بسیج پرداخت و سایر اعضا نیز به ارائه نقطه نظراتی با هدف بهبود پیشبرد اهداف سازمان فناوری اطلاعات با اتکا به توانایی‌های بسیج پرداختند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiznzk23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما