کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه قم فرا رسیدن هفته بسیج را به مردم استان تبریک گفت

خبرگزاری فارس , 4 آذر 1400 ساعت 16:19

فرمانده سپاه قم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان و مردم استان قم تاکید کرد: بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.


به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و پنجم آذرماه پیامی را صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است: 

پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی ،فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضور دارد. 

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

آری بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد.

اینجانب هفته مبارک بسیج را که با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم" مزین گشته است خدمت خانواده معظم و معزز شهدا ، ایثارگران، رزمندگان ، بسیجیان غیور ومخلص و مردم همیشه در صحنه و بصیر استان قم تبریک عرض نموده و انشاالله این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا تحت راهبردهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) را محقق نماید.

و من الله التوفیق

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(علیه السلام)

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 101239

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/101239/فرمانده-سپاه-قم-فرا-رسیدن-هفته-بسیج-مردم-استان-تبریک-گفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir