قم نيوز : فرمانده سپاه قم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان و مردم استان قم تاکید کرد: بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.
فرمانده سپاه قم فرا رسیدن هفته بسیج را به مردم استان تبریک گفت
فرمانده سپاه قم فرا رسیدن هفته بسیج را به مردم استان تبریک گفت
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و پنجم آذرماه پیامی را صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است: 

پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی ،فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضور دارد. 

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

آری بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد.

اینجانب هفته مبارک بسیج را که با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم" مزین گشته است خدمت خانواده معظم و معزز شهدا ، ایثارگران، رزمندگان ، بسیجیان غیور ومخلص و مردم همیشه در صحنه و بصیر استان قم تبریک عرض نموده و انشاالله این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا تحت راهبردهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) را محقق نماید.

و من الله التوفیق

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(علیه السلام)

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsf0fnyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما